یزد

تردد در تمام محورهای مواصلاتی در جریان است/لزوم داشتن تجهیزات زمستانه

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سرهنگ رحیم حاجی ده‌آبادی در گفت و گویی رسانه ای با خبرنگاران با بیان اینکه رانندگان در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش رحمت الهی در محورهای مواصلاتی به ویژه مناطق کوهستانی استان هستیم و لغزندگی در اکثر محورهای مواصلاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز اکثر محور‌های استان بارانی است، اما تردد برقرار است و تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان باز است افزود: در گردنه‌های استان علی آباد، سخوید، ده بالا، خرانق شاهد بارش برف هستیم، اما هیچ گونه محدودیت تردد در این گردنه‌ها نداریم.

رئیس پلیس راه‌های استان یزد با بیان اینکه رانندگان فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان سعی کنند در طول مسیر توجه کافی به جلو را داشته باشند و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد تصادف در جاده‌ها نباشیم.

حاجی ده‌آبادی با تاکید بر اینکه رانندگان و هم استانی‌هایی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان دارند به دلیل لغزنده بودن جاده ها، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را حتماً به همراه داشته باشند تصریح کرد: افرادی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی را دارند حتما از تجهیزات ایمنی برخوردار باشند، به همراه داشتن پوشاک گرم و همراه داشتن مواد غذایی خشک در طول مسیر و پر بودن باک بنزین خودرو از بنزین از جمله مواردی است که قبل از رفتن به سفر باید رعایت شود و سپس اقدام به تردد در محورهای کوهستانی کنند.

رئیس پلیس راه‌های استان یزد به شهروندان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری در شرایط کنونی آب و هوایی پرهیز کنند و در صورت نیاز حتما قبل از سفر و حرکت از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و نکات ایمنی را دقیقا رعایت کنند.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا