اخبار ورزشی

ترابی تنها راه نجات پرسپولیس

ترابی تنها راه نجات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری recive؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سرخ پوشان با یک گل پیروز شدند.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی عبدی، مهدی شیری، وحید امیری،‌ سعید آقایی و سیامک نعمتی به میدان می‌رود.

ترکیب فجر شهید سپاسی:

ایمان صادقی، امید منصوری، محمد زینعلی، محمد. قنبری، محمدعرفان معصومی، احمد زنده‌روح، فرزان دانا، اتابک زارعی، میلاد احمدی، حسین مهربان، شهرام گودرزی

نیمه اول:
دقیقه ۲: شاگردان گل محمدی بازی را با موقعیت شروع کردند که در همان ابتدا ارسال سیدجلال حسینی با ضربه مهدی عبدی مواجه شد اما توپ او با اختلاف کم و خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: پس از موقعیت پرسپولیس در ابتدای مسابقه، بازی با روندی کم موقعیت به پیش رفت تا اینکه در دقیقه ۱۷ ارسال سیامک نعمتی روی دروازه فجر با پرش عبدی و ضربه سر او همراه شد اما این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: لحظاتی بعد از موقعیت عبدی، سرخپوشان بار دیگر صاحب موقعیت شدند که شوت ترابی از پشت محوطه جریمه در اختیار صادقی قرار گرفت.

دقیقه ۲۶: ارسال مهدی ترابی با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: شاگردان گل محمدی که یکبار توسط ترابی از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کردند، بار دیگر این حرکت را تکرار کردند که شوت وحید امیری در مسیر به زینالی خورد و در حالی که جهت توپ عوض شد، با اختلاف کم به بیرون رفت و راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۷: پرسپولیس در دقیقه ۳۷ صاحب موقعیتی بسیار خوب شد که ارسال از سمت راست با ضربه وحید امیری راهی دروازه شد که ایمان صادقی به واکنشی بسیار خوب توپ را برگرداند.

دقیقه ۴۰: مهدی عبدی در گوشه محوطه جریمه عبدی صاحب توپ شد و پس از چرخش ضربه خود را از زاویه بسته روانه دروازه کرد که تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۴۲: شاگردان گل محمدی که موقعیت های متعددی روی دروازه مهمان ایجاد کردند، این بار با ارسال کمال کامیابی نیا از داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که ضربه قیچی برگردان عبدی  از بالای دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید:

استقلال پس از ۱۰ سال قهرمان نیم فصل شد

رکورد جدید شاگردان مجیدی در لیگ برتر

نظر فردوسی‌پور درباره موضع گیری علی کریمی و رفقا علیه کی‌روش

نیمه دوم:

دقیقه ۵۳: حسین مهربان پس از چرخش شوت خود را به سمت دروازه زد که تبدیل فرجی مانع از ورود توپ به چارچوب پرسپولیس شد.

دقیقه ۵۷: شاگردان گل محمدی از سمت چپ روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند که ارسال روی دروازه با ضربه سر فرجی همراه شد که ایمان صدقی بار دیگر با یک واکنش خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۹: بازیکنان فجر که در این بازی به نسبت میزبان موقعیت های کمتری داشتند، روی حرکت شهرام گودرزی و پاس او صاحب موقعیت شدند که شوت محکم زنده روح را حامد لک از زاویه بسته گرفت.

دقیقه ۶۸: ارسال مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه در حالی که به نظر می‌رسید با اثرگذاری کمال کامیابی‌نیا همراه بود، به صورت مستقیم وارد دروازه شد صادقی تا پرسپولیس با یک گل از حریف پیش بیفتد.

۲۵۷ ۲۵۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا