البرز

تدوین آئین‌نامه توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در شهرداری کرج

تدوین آئین‌نامه توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در شهرداری کرج

به گزارش recive از البرز؛ حجت الاسلام «علیرضا سعیدی» در دهمین کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج اظهار داشت: ایجاد یک نظام هماهنگ وعادلانۀ توزیع مساعدت‌ها در حوزه فرهنگ ضروری است و در این راستا مقرر شد سازمان فرهنگی در این خصوص نظام‌نامه‌ای به شورای شهر ارائه دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با تأکید بر لزوم تدوین سیاست‌های جدید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی افزود: مقرر شد سیاست کمیسیون فرهنگی شورای شهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی مسئله محور باشد یعنی تمامی امکانات و داشته‌های کلانشهر کرج حول پنج محور در شهر تدوین شود.

سعیدی به آئین‌نامه مساعدت شورای شهر از بخش خصوصی تأکید کرد و یادآور شد: آئین‌نامه مساعدت از بخش‌های فرهنگی توسط مدیریت شهری تدوین و به شورای شهر ارائه شود.

وی توجه به مسائل فرهنگی را  یکی از وظایف مهم مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج با اعلام اینکه شورای شهر نیازمند حمایت و همفکری بیشتر فعالان عرصه فرهنگی است، عنوان کرد:در این راستا  فراخوان دعوت از کارکنان شهرداری در خصوص همراهی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر انجام می‌شود تا در راستای این فراخوان از ظرفیت کارکنان شهرداری پس از رصد و پایش اطلاعات علاقه‌مندان به کار فرهنگی، بهره‌مند شویم.

به گفته سعیدی، این اقدام می‌تواند باعث ایجاد شبکه فرهنگی در مدیریت شهری  باشد و منشأ ظهور و بروز  تحولات بسیاری در حوزه فرهنگی مدیریت شهری شود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا