کردستان

تحقق 112 درصدی برنامه های مخابرات کردستان در حوزه تلفن ثابت

 آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از آنجایی که توسعه ظرفیت‌های تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به تقاضای مشتریان در اولویت برنامه‌های منطقه قرار گرفته است نسبت به ایجاد پورت‌های جدید و دایری آنها اقدامات چمشگیری داشته‌ایم.

وی ضمن تایید مطالب فوق اظهار داشت: دایری بیش از 7 هزار و 770 پورت تلفن ثابت و sip phone از ابتدای سال جاری تاکنون موید این مهم است.

وی بیان داشت: با تلاش همکاران و همراهی مشتریان در واگذاری پورت‌های جدید تلفن ثابت شاهد تحقق 112 درصدی برنامه‌های حوزه تلفن ثابت در سال جاری هستیم.

حکمت همچنین به میزان سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های تلفن ثابت توسط مخابرات منطقه اشاره داشت و گفت: تخصیص اعتبارات و هزینه منطقی آنها در ارتقای سطح کیفی این محصول مخابراتی نقش بسزایی داشته و همواره رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، وفاداری مشتریان به سرویس‌های تلفن ثابت را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: از ابتدای ارائه این محصول مخابراتی تا کنون شاهد افزایش تعداد مشتریان و تقاضای پورت‌های جدید هستیم که این مهم بیانگر پایداری ارتباط، مقرون به صرفه‌بودن و هزینه‌های پایین این محصول است. 

وی در ادامه با اعلام اینکه تلفن ثابت بستر اصلی سرویس‌های voice adsl و sip phone است تصریح کرد: ارائه خدمات و سرویس‌های مذکور، به عنوان نیاز اساسی و ارتباطی مشتریان ضروری است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 594 هزار و 60 پورت تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که بیش از 514 هزار و 643 مورد آن واگذار شده است.

حکمت افزود: هم اکنون تعدا یک هزار و 502 روستا و اماکن دارای تلفن خانگی هستند.

انتهای پیام/2330/70


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا