سمنان

تجلیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانوی شاهرودی

تجلیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانوی شاهرودی

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، محمدمهدی اسماعیلیدرمراسم بانوان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه با تقدیر از حضور بانوان فرهیخته نقاط مختلف کشور در این مراسم گفت: دولت مردمی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف خود را تحقق شعار عدالت فرهنگی به معنای کامل آن در سراسر کشور قرار داده است، به این معنا که همه اقشار جامعه بدون توجه به تفاوت های منطقه ای، محلی، زبانی، جنسیتی و … بتوانند استعدادها و ظرفیت های بالقوه خود را به فعلیت برسانند.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، وضعیت بانوان بسیار پیش رونده و استثنایی است و بانوان از فضای کنشگری فراوانی بهره مند شده اند؛ البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش های دولت مردمی و وزارت فرهنگ برای رفع موانع حضور بانوان در جایگاه های مدیریتی گفت: معتقدیم تاکنون در مدیریت اجرایی کشور به اندازه مورد انتظار از زنان استفاده نشده اما تلاش می کنیم با آماده کردن زمینه ها امکان بهره مندی از حضور بانوان براساس شایستگی و کارآمدی را فراهم کنیم.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد با برپایی جلسات تخصصی با حضور بانوان فرهیخته بخش های مختلف، علاوه بر آسیب شناسی مشکلات بانوان، زمینه بهره مندی دولت و حاکمیت از بانوان توانمند، بیش از پیش فراهم شود.

در این مراسم تعدادی از بانوان در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دغدغه های خود را مطرح کردند.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا