تهران

تجلیل سپاه شهید مفتح تهران از پرستاران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، وحید احمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) گفت: پرستاران در این ایامی که کشور مبتلا به بیماری منحوس کرونا شد، با مجاهدت و ایثارگری در کنار پزشکان در خدمت به مردم عزیز و مداوای بیماران تلاش مضاعف کردند. امروز ما مدیون این مجاهدت و تلاش پرستاران و بخش درمان و سلامت کشور هستیم.   

فرمانده قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران با اشاره به تشکیل پویش اجتماعی تجلیل از شهدای مدافع سلامت و قدردانی از ایثارگری پرستاران در منطقه سه تهران افزود: بسیجیان عزیز ما در این هفته با حضور در سطح بیمارستان‌های منطقه سه تهران از زحمات پرستاران این ایثارگران عرصه سلامت، تجلیل و قدردانی خواهند کرد.

احمدی عضو هیات امنای آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام زرگنده بیان کرد: بمناسبت گرامیداشت هفته پرستار، تعدادی تابلو قطعه ای از فرش متبرک شده حرم امام رضا(ع) که توسط آستان قدس رضوی آماده شده است و بیش از یکهزار بسته متبرک از سوی آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام زرگنده فراهم گردیده،  توسط بسیجیان و مدیر آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام با حضور در مراسمهای جداگانه در سطح بیمارستان‌های منطقه سه توزیع و اهدا می شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا