قزوین

تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در قزوین

تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در قزوین

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین روز یکشنبه در مراسم تجلیل از محسن بهشتی راد قهرمان رشته یخ نوردی جهان که با  با حضور علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسوولان حوزه ورزشی استان برگزار شد؛ اظهارکرد: افتخار آفرینی شما در مقابل رقبای قدرتمندی که امکانات بیشتری دارند و این ورزش بومی محیط آنها است کار بسیار ارزشمندی می‌باشد و این اقدام باید مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرد.
استاندار قزوین اظهار کرد: شما مربی منحصر به فردی در این زمینه نداشته‌اید ولی امروز جوانانی که علاقه مند به این حوزه هستند می توانند مربی ماهر و توانمندی مانند شما داشته باشند و از این ظرفیت عمده استفاده کنند که بسیار ارزشمند است.
وی گفت: هر موفقیتی با همت، اراده و تلاش دست یافتنی است و این قهرمانی شما الگوی موفقی برای جوانان است و مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از قهرمانان و مدال آوران حمایت خواهد کرد.
محسن بهشتی راد، متولد سال ۱۳۶۳ در شهر قزوین، از سال ۱۳۸۰ فعالیت ورزشی خود را آغاز کرد و سال ۱۳۹۵ وارد رشته ورزشی یخ نوردی شد و از آن زمان تاکنون در بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی مقام های مختلفی را به خود اختصاص داده است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا