خوزستان

تامین امنیت سفرهای نوروزی و راهیان نور اولویت تمامی دستگاه ها است

تامین امنیت سفرهای نوروزی و راهیان نور اولویت تمامی دستگاه ها است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا هاتف روز چهارشنبه در نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه دستگاه نیروهای مسلح شامل سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، اداره کل اطلاعات، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین در استان در تلاش هستند تا با همکاری خود مردم امنیت پایداری را در استان خوزستان ایجاد کنند.
 
وی افزود: مجموعه بسیج نیز در کنار عزیزان نیروی انتظامی با برقراری گشت‌های رضویون در کلیه شهرستان‌های استان تلاش می‌کنند که در روزهای پایانی سال مردم بتوانند با امنیت کامل به کارهای روزمره خود بپردازند.
 
جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) استان خوزستان گفت: این نمایشگاهی که امروز شاهد بودیم از زحمات عزیزان در نیروی انتظامی است که ما نیز به نوبه خود از تمامی همکاران در این مجموعه قدردانی می کنیم.
 
وی ادامه داد: این تلاش ها نشان می‌دهد که عزم دستگاه‌های نظامی، انتظامی و مسئولان شورای تامین در سراسر استان بر این است که شرایط را برای رفاه نسبی مردم فراهم کنند و امید است با مشارکت همه دستگاه‌های کشوری و مردم عزیزمان شاهد برقراری نظم و امنیت خوبی در روزهای پایانی سال در استان خوزستان باشیم.
 
سردار هاتف اذعان داشت: در روزهای پایانی سال برای سفرهای نوروزی و راهیان نور همه دستگاه‌ها در تلاش هستند تا امنیت خوبی برای مسافران و مردم عزیزمان برقرار کنند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا