سمنان

تامین آب صنایع مهم‌ترین اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

تامین آب صنایع مهم‌ترین اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،محمدرضا باقری اظهارکرد: از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه امسال، ۱۴۵ لیتر بر ثانیه به طرفیت تامین آب صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزوده شد.

وی افزود: در هشت ماهه سال ١٤٠١ به اندازه ١٢ سال گذشته برای شهرک‌های صنعتی استان سمنان آب تهیه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان استان افزود: سمنان مستعد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت است و تلاش‌ها در راستای تبدیل نمودن این استان به قطب صنعتی است.

وی بیان کرد: با توجه به مسائل زیست محیطی پایتخت و کمبود اراضی در استان‌های همجوار تهران، شاهد سرریز سرمایه‌گذاران به استان سمنان است.

افزایش ۷۸ درصدی واگذاری اراضی صنعتی

باقری تصریح کرد: از ابتدای امسال ۲۴۴هکتار اراضی صنعتی در قالب ۱۲۳ قرارداد به متقاضیان سرمایه‌سرمایه‌گذاری واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه‌گذاری رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

هزینه کرد ۲۷۳ میلیارد تومانی در شهرک‌سازی

باقری ادامه داد: استاندار سمنان یک روز در هفته را به مشکلات و موانع تولیدکنندگان اختصاص داده و در جلسات یکشنبه‌های صنعتی مباحث مرتبط با جذب سرمایه‌گذار مطرح و بررسی می‌شود.

وی گفت: علاوه بر پیگیری‌های استاندار سمنان، صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی ایشان نیز به‌صورت جداگانه به جد پیگیر مسائل هستند.

باقری با قدردانی از هماهنگی و همکاری نهادهای نظارتی در رفع مشکلات صنایع، اضافه کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف سازمانی و تاکیدات دولت سیزدهم در بخش صنعت بهره می‌بریم و اگر در این شرایط نتوانیم مشکلات شهرک های صنعتی را برطرف نماییم چنین فرصتی دیگر در اختیار ما نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: در حالی امسال، ۲۷۳ میلیارد تومان برای شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد که در کل سال گذشته هزینه شهرک‌سازی ۲۱۶ میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است: در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان همراه بود، از تلاش و کوشش “مهدی سعدالله” در مدت مسئولیت حراست این شرکت تکریم و قدردانی به عمل آمده و همچنین ” محمدحسین نظری” به عنوان “مدیر حراست ” شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان معرفی شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا