خوزستان

تئاتر پوتین های خاموش در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی پذیرفته شد

تئاتر پوتین های خاموش در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری recive:امین قادری فر کارگردان تئاتر پوتین های خاموش در نشست خبری با خبرنگار recive گفت :تئاتر پوتین های خاموش به نویسندگی علیرضا پارسی و کارگردانی امین قادری فر در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی گام اول در بندر امام خمینی (ره)به دبیری حیدری پذیرفته شد.

وی در خصوص جشنواره گفت:این جشنواره با حضور ۱۲ اثر از سرتاسر استان خوزستان به مدت ۳ روز در این شهر برگزار شد و ضمناً این اثر به مدت ۵ شب در پلاتوی استاد مهر آذین تالار خورشید شهرستان اندیمشک به اجرا عموم پرداخته است.

قادری بیان کرد: سایر عوامل عبارتند از خوانشگران رضا قادری فر و شهرام بازگیر،صحنه خوان زهره قادری فر ،منشی صحنه و طراح پوستر و بروشور نگین افضل مقدم،دستیار کارگردان احسان زبرجد، روابط عمومی کیانا غلام زاده،موسیقی رضا قادری فر،پخش افکت مهرشاد جاهد. بودند

قادری فر در خصوص کارگردانی آثار خود بیان کرد:ما در سال های گذشته ۲ تئاتر فاخر نقش پنهان و گناه پذیرفته شده در بیست و دومین جشنواره ملی تیاتر لاله های سرخ را با ۴۵ شب اجرای عموم در پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان دزفول و همچنین نمایش عاشورایی رقص خون در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را در کارنامه اجرایی خود داریم.

امین قادری فر در آخر از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور هنری شهرستان اندیمشک و رییس انجمن نمایش استان خوزستان و سرپرست گروه هنری آفتاب خوزستان و مسئول انجمن نمایش شهرستان اندیمشک تقدیر و تشکر کرد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا