کهگیلویه و بویراحمد

بی‌عدالتی به شهر حاشیه‌نشین و 25 هزار نفری مادوان/اظهار تاسف سخنگوی شورا برای مدیران بی‌خیال

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ولی شکوهی در آیین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر مادوان گفت: همه شما به دعوت شورای شهر محروم مادوان در این جا حضور یافته‌اید باید برای مدیرانی که از آنها دعوت شد و در این مراسم حضور نیافتند اظهار تاسف کرد!.

وی گفت: این‌گونه مدیران باید از مردم مادوان حلالیت بطلبند آنها کسانی هستند که با نردبان همین مردم به این جایگاه‌ها رسیدند خیلی از آنها به دلیل باندبازی و سیاست بازی پست‌های مدیریتی را اشغال کرده‌اند. 

شکوهی در ادامه با بیان اینکه از جهانبخش شهردار سابق به صورت ویژه تشکر می‌کنیم که ۶ سال برای مادوان زحمت کشیدند گفت: اما همچنان رنگ و رویمان به جای شهر، روستایی است.

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان یادآور شد: مردم به دلیل عدم امکانات در روستاهای خود به شهر  مهاجرت کردند آنها فکر می‌کردند اینجا شهری آباد است فارغ از اینکه یک متر فضا و سرانه سبز ندارد.

شکوهی گفت: جای بسی تاسف است مرکز استان حتی یک متر فضای سبز ندارد این به دلیل ضعف مدیران است که به این شهر و مردم خدمت نمی‌کنند و امروز باید حلالیت بطلبند.

شکوهی افزود: عدم وجود امکانات از یک طرف به عدم استقرار دستگاه‌های دولتی از سوی دیگر موجب شد تا مردم این شهر اکنون به شدت با سختی در زندگی دست و پنجه نرم کنند و متاسفانه هر مدیری در جایگاهی قرار گرفت کاری نکرد که باید در دین این دسته از مدیران شک کنیم.

وی در ادامه با اظهار تعجب از اعتبارات تخصیص داده شده به مادوان گفت: در تعجبم که چرا باید بودجه یک شهر ۲۵ هزار نفری در استان کهگیلویه و بویراحمد با یک شهر ۵ هزار نفری هم اندازه باشد.

شکوهی با انتقاد از استانداران از گذشته تاکنون و معاونین استاندار گفت: اگر روزی استاندار و معاون استاندار آمد و با مردم مادوان حرف زد باید آن روز را جشن بگیریم.

وی تصریح کرد: مردم مادوان در هر جا نظام جمهوری اسلامی نیاز داشته دست به سینه بودند در انتخابات ۸۵ درصد پای صندوق بودند و به چشم خود و در تصاویر دیدیم که برای رای دادن از در و دیوار مرکز رای دهی بالا می‌رفتند اما اکنون چنین اعتبارات ناچیزی به مادوان اختصاص داده می‌شود و زیرساخت‌ها این چنین ضعیف است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان گفت: مردم این شهر بسیار کم توقع بوده و در مواقع سختی هیچگاه بنر به دست جایی تجمع و اعتراض نکردند و مطالبه ای نداشتند مگر این مردم چه توقعی از مسئولان داشته‌اند که به آنها بی‌توجهی می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه هیچ گونه حاشیه‌ای در شورای اسلامی شهر مادوان وجود ندارد گفت: کمتر شورایی را در استان دیدیم که بدون تنش و حاشیه باشد اما دوستان ما همه پای کار آمده و یک صدا در کنار هم برای زدودن مشکلات مادوان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا