سلامت

بیش از ۱۸ هزار نفر در مراکز سیار شهر تهران واکسینه شدند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، علی نصیری درباره آخرین وضعیت پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» اعلام کرد: همه اقدامات سازمان مدیریت بحران در حوزه ‌مدیریت ویروس کرونا ذیل این کمپین، انجام می‌شود که کارهای اولیه برای این کمپین در فاز نخست، راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ مرکز واکسیناسیون فعال است، افزود: با شروع این طرح ۲۶ مراکز واکسیناسیون فعال شد و با اعلام نیاز یک مرکز خودرویی دیگر و یک مرکز ثابت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری در فرهنگسرای بهمن به این ظرفیت افزوده شد اما در حال حاضر ۶ مرکز به دلیل مراجعه کمتر تعطیل شد.

به گفته نصیری، اجرای فاز ۲ واکسیناسیون و افتتاح مراکز جدید تا روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست طرح واکسیناسیون از عدد هدف‌گذاری شده ۱۲ هزار دُز عبور کردیم، اضافه کرد: در این طرح مقرر شد که معتادان کمپ‌ها و پاتوق‌ها، کودکان کار و خانواده آنان، اتباع بیگانه غیر مجاز، کارتن خواب‌ها و حاشیه نشین‌ها شناسایی و توسط واحدهای سیار واکسینه شوند و البته واکسیناسیون گروه‌های آسیب پذیر ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در حال حاضر آمادگی داریم تا جاماندگان ایثارگران، جانبازان، معلولان، سالمندان و به طور کلی کسانی که امکان خروج از منزل را ندارند، از طریق بانک‌های اطلاعاتی و سامانه ۱۳۷ شناسایی و در مراکز سیار واکسینه شوند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا