اخبار ورزشی

بیانیه پیکانی‌ها علیه ذوب‌آهن: تکرار کنید شکایت می‌کنیم!

بیانیه پیکانی‌ها علیه ذوب‌آهن: تکرار کنید شکایت می‌کنیم!

به گزارش خبرگزاری recive؛ بعد از پیروزی تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن از سوی مقامات باشگاه اصفهانی مطالبی در رسانه‌ها بیان شد که این موضوع واکنش خودروسازان را در پی داشته است. باشگاه پیکان در این خصوص اطلاعیه‌ای را صادر کرده که به شرح زیر است:
«متاسفانه بعد از برد ارزشمند تیم فوتبال پیکان در اصفهان و ادامه موفقیت‌ها در لیگ برتر بیست و یکم، دست اندرکاران باشگاه ذوب‌آهن مطالبی را علیه باشگاه ریشه‌دار پیکان بیان کردند که توجیه‌پذیر نیست.
طی ۲۴ ساعت گذشته اتفاقاتی را شاهد بودیم که انتظار رخ دادن آن را از اهالی مهد تمدن ایران‌زمین نداشتیم؛ استفاده از واژه‌هایی از قبیل «یار کمکی پیکان»، «تیم دوازده نفره پیکان»، «برخورد با فساد» و… در رسانه‌های رسمی باشگاه ذوب‌آهن و همچنین لابه‌لای گفت‌وگوهای انجام‌شده توسط برخی ارکان این باشگاه موضوع عجیبی است که حتی واکنش رییس محترم دپارتمان داوری نیز در پی داشت.
از این رو باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان که همواره مروت و جوانمردی را سرلوحه امور خود انجام داده، به همتایان خود در ذوب‌آهن حق می‌دهد که بابت ناکامی‌های اخیر این تیم دلگیر باشند؛ ما حتی احتیاج به عذرخواهی ارکان باشگاه ذوب‌آهن هم نداریم اما بدیهی است که در صورت تکرار این موضوعات به اجبار از حقوق قانونی خود که اعتراض رسمی به مراجع ذیصلاح است، استفاده کنیم.»
بیشتر بخوانید:

واکنش جالب قلعه نویی به اضافه وزنش و کسر امتیاز گل گهر

تیم فوتسال فرش آرای برنده دربی مشهد

آمار عجیب زرد پوشان اصفهان مقابل هوادار

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا