اردبیل

بهره‌برداری از اولین استخر شیرابه زباله اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل، اولین استخر شیرابه محل دفن دائمی زباله‌های شهرداری اردبیل در منطقه طالب قشلاقی رونمایی شد.

محمود صفری، شهردار اردبیل در این مراسم با بیان اینکه اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه کاره شهر اردبیل به دغدغه اصلی شهروندان تبدیل شده بود، اظهار کرد: این طرح یک دغدغه زیست محیطی برای اهالی منطقه طالب قشلاقی و یک مطالبه جمعی بود که باید در سریع‌ترین زمان به نتیجه می‌رسید. 

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و این افتتاحیه آغاز مسیر اتمام پروژه‌های نیمه کاره بعدی شهر اردبیل از جمله پل قدس، پل شهید سلیمانی و میدان ورزش است.

در چند روز اخیر ۶۰ میلیارد تومان به ناوگان حمل‌ونقل شهری تخصیص یافت

صفری با تاکید بر اینکه همه ظرفیت شهرداری در اختیار اعضای شورای شهر است، ادامه داد: در چند روز اخیر ۶۰ میلیارد تومان به ناوگان حمل‌ونقل شهری تخصیص یافت که نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی اعضای شورا و شهرداری در رسیدن به اهداف و تحقق اردبیل توسعه یافته است.

وی تصریح کرد: آسفالت‌ریزی شبانه‌روزی عرشه اصلی پل قدس نیز در حال انجام بوده و به محض مساعد شدن شرایط جوی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

شهردار اردبیل از ساماندهی نیروهای فصلی و کارگران شهرداری خبر داد و تأکید کرد: ساماندهی نیروهای فصلی و کارگران شهرداری کار بزرگی است که با سیاست‌گذاری‌های صحیح می‌تواند در کاهش دغدغه این قشر موثر باشد.

پروژه‌های نیمه تمام اردبیل به‌زودی تکمیل می‌شود

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه اعتبار این مجموعه در سال گذشته مصوب شده بود، اظهار کرد: خدمات مجموعه شورا و شهرداری پویا و زنده است و این مجموعه با تمام توان در حال فعالیت است و نباید تخلف تعداد انگشت‌شمار را به پای تمام این مجموعه‌ها نوشت.

جواد انصاری با اشاره به اینکه در ۸ ماه گذشته این طرح وضعیت نابسامانی داشت، گفت: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی تمام نیروهای خدوم مجموعه شهرداری از جمله مدیریت پسماند است و در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق اهداف و اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره دیگر در شهر اردبیل خواهیم بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل نیز با اشاره به اینکه این محل در سال‌های گذشته وضعیت اسفناکی داشت بیان کرد: اداره محیط زیست با تشکیل کارگروه‌های مدیریت پسماند و اتخاذ پروتکل‌ها به این موضوع ورود کرد که مهم‌ترین بحث ساماندهی ایستگاه موقت بود و اهدافی چون دیوارکشی و فنس‌کشی و نوسازی ماشین‌های حمل زباله محقق شد و امروز نیز بهره‌برداری از استخر شیرابه در سایه تعامل و همکاری با مدیریت پسماند و خدمات شهری حاصل شده است.

فاضل عبدی گفت: اکتفا به یک استخر شیرابه در این منطقه کافی نیست و عملیاتی کردن فازهای بعدی می‌تواند نتایج بهتری را در پی داشته باشد که امیدواریم با برنامه‌ریزی و تعامل هرچه بیشتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/3463/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا