اخبار ورزشی

بهترین جای ممکن برای ری استارت محمد صلاح/عکس

بهترین جای ممکن برای ری استارت محمد صلاح/عکس

بازگشت مهاجمان لیورپول از جام ملت های افریقا، دو حالت متفاوت را با خود به همراه داشت؛ مانه سرمست از قهرمانی سنگال مشغول پایکوبی و محمد صلاح، سرخورده از شکست در فینال، هنوز از شوک خارج نشده بود. یورگن کلوپ هفته گذشته از صلاح به مدت 35 دقیقه مقابل لستر استفاده کرد و به مانه که تازه از جشن فارغ شده بود استراحت داد.

هواداران لیورپول که برای تکرار قهرمانی های شیرین شان با کلوپ روی درخشش محمد صلاح حساب ویژه ای باز کرده اند، در بازگشت دوباره صلاح از او گل ندیدند اما نمایش امیدوارکننده مو آنها را خیلی امیدوار کرد. صلاح در فرصت 35 دقیقه ای که داشت چند بار تا مرز گلزنی پیش رفت اما یک بار تیر دروازه و چند بار هم اشمایکل، سد راه گلزنی او شد.

تمجید کلوپ از صلاح نشان داد که او هم از ستاره تیمش راضی است. این بهترین خبر برای هواداران لیورپول در آستانه بازی حساس با اینترمیلان بود. برای آنها که به آمار و ارقام اعتقاد دارند، این امیدواری چندین برابر بود چرا که ستاره مصری همواره از ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا خاطره خوش داشته است. صلاح هم در دوران کوتاه حضورش در سری آ در این ورزشگاه گلزنی کرد و هم با پیراهن لیورپول این تجربه را داشته است.

اکانت رسمی اخبار لیورپول با انتشار عکسی از گرم کردن صلاح پیش از بازی امشب، او را مرد شماره یک بازی امشب نامید؛ مردی که لیورپولی ها امیدوار به تکرار گلزنی اش در برابر تیم های شهر میلان هستند.
مو صلاح در دور گروهی لیگ قهرمانان یکی از دو گل تیمش مقابل میلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا را به ثمر رساند و اینک بعد از چند ماه دوباره امیدوار است که بتواند در قامت این ستاره برای تیمش درخشیده و برد به دست بیاورد. او در آغاز فصل با در پیش گرفتن روند سریعی از پیشرفت، به ستاره ای تبدیل شده بود که او را با سیستم عامل جدید آیفون مقایسه می کردند؛ مو در هر بازی چیز جدیدی برای ارائه کردن داشت و هر بار مثل اپل، آن چه که ارائه می کرد باعث شگفتی می شد. صلاح با مصر تا آستانه کسب قهرمانی و تاریخی شدن پیش رفت اما به این مهم دست نیافت؛ او اینک در بازگشت دوباره به جمع سرخ پوشان به دنبال ادامه ماجراجویی های خود در عرصه باشگاهی است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای دوپینگ ساوه‌شمشکی چه بود؟

مجیدی حواسش را به شکایت‌هایی که می شود جمع کند

تاریخ بهره‌برداری از کمپ حجازی مشخص شد

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا