همدان

بسیج عزم و اراده مردم برای حل معضلات اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری امشب در اجتماع بسیجیان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون بسیج معنی ندارد اظهار کرد: بسیج کسی است که در راه انقلاب اسلامی ایثار می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج عزم و اراده مردم برای حل معضلات اجتماعی و حرکتی خودجوش در انجام تکلیف الهی است گفت: بسیج در تمام سختی‌های انقلاب نقش‌آفرینی کرده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) با اشاره به اینکه بسیجیان در هنگام جنگ با تشکل‌سازی از نیروی مؤمن و انقلابی از خاک اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند گفت: بسیجیان مبارزه با طاغوت و ظلم و استکبار و دفاع از جمهوری اسلامی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه می‌شود با کمترین سلاح و با ایمان مقابل ظلم طاغوت و نظام استکباری ایستاد و به پیروزی دست یافت بیان کرد: مردم در بحران‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند و اگر حضور آنها نبود ضربه بزرگی به نظام می‌خورد.
 
جعفری با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی مدیون تلاش بسیجی‌هاست، افزود: امروز در اوج قدرت هستیم و هیچ کشوری با بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی جهان نمی‌تواند نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشد.

وی یکی از وظایف بسیج را حل‌ معضلات بزرگ اجتماعی دانست و با بیان اینکه بسیج باید در راستای خودسازی جامعه و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی تلاش کند گفت: باید عدالت در جامعه جاری و فساد ریشه‌کن شود اما متأسفانه با مشکلاتی مواجهیم، گرچه عدالت در بخش‌هایی محقق شده اما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی مؤثر مردم در گام دوم انقلاب افزود:  براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب نقش نیروهای بسیجی، نقش‌آفرینی در گروه‌سازی‌های کوچک برای کمک به مردم است و مردم باید مستمر در صحنه باشند.

انتهای پیام/ 3140/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا