تهران

بسیج در تمام عرصه‌ها در کنار مردم بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمدرضا اردستانی مسئول بسیج رسانه شهرستان ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج به همه مردم و خانواده بزرگ بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان افتخار ملت و قدرت‌ دهنده عظمت کشور و انقلاب اسلامی است.

وی بسیج را شجره طیبه و نماد خدمتگزاری، توسعه عدالت و آزادی انسان‌ها و منافع نظام عنوان کرد و گفت: بسیجیان در کشور پرچم افتخار را به دوش می کشند و برای دفاع از میهن، ملت و ارزشهای انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه ورامین افزود: بسیج عامل وحدت، عزت و اقتدار کشور بوده و خدمات آنان در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره چشم‌گیر، قابل تحسین و فوق‌العاده برجسته است.

اردستانی با یادآوری اینکه بسیج از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون در تمام عرصه ها در کنار مردم نقش بی بدیل ایفا کرده، گفت: امروز هم در جهاد بزرگ مقابله با کرونا در کنار مردم ایثارگری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هر جا که شاهد حضور بسیج باشیم پیشرفت و توسعه اتفاق خواهد افتاد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان ورامین در پایان افزود: همه ما باید به حضور در بسیج افتخار کنیم و مطمئن باشیم حضور و مشارکت در این تشکل مقدس یک نوع عبادت است چون این تشکل هدفش خدمت به مظلومان و مستضعفین است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا