همدان

بسیجی برای حفظ نظام و عزت آن سر از پا نمی‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان جهادی با بیان اینکه نیروهای ارزشمند در دانشگاه فرهنگیان هستند و می‌توانیم از نیروهای خوب انقلابی و جوان در این مجموعه بهره‌مند شویم اظهار کرد: ما یک هدف بیشتر نداریم و آن حفظ نظام جمهوری اسلامی و تقویت آن است، امام(ره) نیز فرمودند حفظ نظام اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه بسیجی کسی است که هر کاری برای حفظ نظام  و عزت و سربلندی آن می‌کند گفت: ما تکلیف داریم هر روز بر قدرت نظام اسلامی بیافزاییم و در راه خدمت به مردم تلاش کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با تاکید به اینکه بسیجی کسی است که زیاد کار می‌کند اما توقعش کم است و غیر بسیجی کسی است کم کار می‌کند و زیاد برداشت می‌کند ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی تیپ شهید سلیمانی را می‌خواهد یعنی زندگی خود را داد تا نظام پابرجا بماند.

 وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم در خدمت ملت ایران باشیم و تمام ملت ایران بسیجی هستند گفت: بسیجی بر مدار عقلانیت کار می‌کند، رهبر عظیم ما انقلابی‌ترین فرد و عاقل‌ترین فرد است که با رهنمودهای خود ما کشور را در مسیر رشد قرار داده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه باید با خدمت به مردم رضایت آنها را جلب کنیم اظهار کرد: امروز باید دولت انقلابی و مردمی حمایت کنیم، دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم از نظام هستند که مسوولان با انجام درست کار و کار درست می‌توانند جلوی این ترفند بایستند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا