سمنان

برگزیدگان ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان تجلیل شدند

برگزیدگان ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛فرشید فلاح در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان در سالن حکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان گفت: این دوسالانه با هدف شناسایی و معرفی کتاب سال و تشویق و حمایت از نویسندگان، مولفان، مترجمان و ناشران استان سمنان برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه آثاری که برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده اند در ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان شرکت کرده اند اظهارداشت: جشنواره کتاب سال در چهار گروه تالیف، ترجمه، تصحیح و گردآوری برگزار شد.

وی سمنان را یکی از قطب های نویسندگی درکشور عنوان کردوافزود:جشنواره های مختلف از جمله جشنواره ملی داستان های کوتاه رضوی در استان سمنان برگزار می شود که برگزاری چنین جشنواره هایی تأثیر بسزایی در ارتقاء نویسندگی وشناسایی استعدادها در استان سمنان داشته ودارد.

6اثر در موضوعات علوم کاربردوخاص ادبیات،کودک ونوجوان از 150 اثر رسیده به دبیرخانه ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان به عنوان آثار برتر شناخته شدند واز صاحبان این اثرها توسط یاسر احمدوند تجلیل بعمل آمد.

همچنین 3اثر دیگر درموضوعات دین،علوم خالص وادبیات توسط هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شدندو ازصاحبان آن ها تجلیل شد.

شایان ذکر است؛ از 150اثار رسیده 110 اثر توسط هیات داوران واجد شرایط ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان شناخته شده بود

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا