سمنان

برگزاری پویش عیدرمضان دراستان سمنان

برگزاری پویش عیدرمضان دراستان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان رعنا سورمه رئیس اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی استان از اجرای پویش عیدرمضان همزمان با سراسر کشور برای افراد نیازمند تحت حمایت بهزیستی استان خبر داد.

سورمه در ادامه از اجرای پویش یلدای روشن همزمان با طولانی ترین شب سال خبر داده و میزان جلب مشارکتهای مردمی ادارات دولتی و موسسات خیریه در این پویش را در قالب نقدی، غیرنقدی و خدماتی به مجموع ۴/۸۵۰/۸۶۰/۰۰۰ عنوان و افزود : پس از جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی از طریق این پویش به قید فوریت بسته های معیشتی تهیه و بین جامعه هدف واجد شرایط تحت حمایت توزیع گردد.

رئیس اداره مشارکت های مردمی در خصوص پویش عید رمضان با اشاره به فرارسیدن عید سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: پویش عید رمضان با هدف مرتفع کردن بخشی از نیازمندی معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی استان و همزمان با سراسر کشور در ایام عید و ماه مبارک رمضان اجرا می شود که امیدواریم هم استانی های ارجمند همانند گذشته یاری گرما در این پویش باشند تا بتوانیم در جهت تامین بخشی از نیازهای جامعه هدف سازمان بهزیستی گام های رو به جلویی برداریم.

سورمه افزود : خیرین محترم می توانند مساعدت های مالی خود را به حساب مشارکت ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی به شماره کارت : ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز و یا جهت اهدای کمک های غیر نقدی به نزدیک ترین اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود و به کارشناس مشارکت های مردمی در آن شهرستان مراجعه فرمایند.

وی در پایان : بی شک بدون حضور، همراهی و همدلی خیرین سازمان بهزیستی کشور نمی تواند به اهداف و خدمات مطلوب خود به جامعه هدف ادامه دهد و ما سپاسگذار کلیه خیرین ارجمند بهزیستی استان در تمام ادوار بوده ایم که همواره دستگیر محرومین و جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی هستند و دست یاری ما را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف به گرمی می فشارند

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا