قزوین

برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سرباز، مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ضمن اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با ویژگی‌های انقلابی‌گری، ولایت‌مداری، استکبارستیزی، بصیرت و شجاعت در دوران‌های مختلف و ایفای نقش انکارناپذیر در دفاع از ولایت و مبارزه با استکبار الگو و قهرمانی فاخر در تمام دوران است.

وی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در نظر دارد در روز شهادت ایشان ویژه‌برنامه‌های مختلفی را برای الگوپذیری از این قهرمان انقلابی برگزار کند.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین عنوان کرد: چالش کتاب‌خوانی «مثل حاج قاسم» به‌صورت تک‌مرحله‌ای و از محتوای کتاب مدرسه، درس حاج قاسم برگزار می‌شود که فایل پی‌دی‌اف این مسابقه نیز در کانال شاد بسیج دانش‌آموزی به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij بارگزاری می‌شود.

وی با اشاره به این‌که 100 نفر از برگزیدگان چالش مثل حاج قاسم مبلغ 100 هزار تومان دریافت می‌کنند، افزود: در این مسابقه 5 فصل از کتاب در 5 کلیپ به مدت 5 روز از دوشنبه 6 دی‌ماه لغایت 10 دی‌ماه در شبکهٔ شاد بسیج دانش‌آموزی  بارگزاری می‌شود و در پایان هر روز یک سؤال از کلیپ مربوطه در کانال بارگزاری می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند در پایان پنجمین روز تا 13 دی‌ماه با ارسال پاسخ نامه به آدرس قید شده در کانال، در این مسابقات شرکت کنند.

سرباز با اشاره به برگزاری پویش هم‌آوا در استان ابراز کرد: دانش‌آموزان می‌توانند درحین قرائت وصیت‌نامهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن رعایت اصول فنی و کیفیت تصویر و با پوشش کامل از خود فیلم تهیه کرده و به مسؤولین فضای مجازی هر منطقه که آیدی آن‌ها در کانال بارگزاری می‌شود ارسال کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند سایر محتواهای تولیدی خود از جمله کلیپ محتوای حاج قاسم، سرود، مصاحبه‌های خاص و اثرگذار، عکس‌نوشته، متن ادبی یا دکلمهٔ زیبا، پادکست، خاطرات جبهه و جنگ را با عنوان #بچه_بسیجی همراه با مشخصات کامل بر اساس منطقهٔ مکانی به ادمین‌های قید شده در کانال ارسال کنند.

این مسؤول تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه و یادوارهٔ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای مسابقهٔ کتابخوانی آنلاین از وصیت‌نامهٔ سردار دل‌ها و پویش‌های دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی تصریح کرد: معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی با ویژگی‌هایی چون ولایت‌مداری، انقلابی‌گری، استکبارستیزی، فراگیر شدن و دانش‌آموز محور شدن برنامه‌ها، معرفی حاج قاسم نه به‌عنوان قهرمان ملی بلکه به‌عنوان قهرمان امت اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم و فراگیر کردن مفهوم انقلابی‌گری از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

 سرباز در پایان گفت: با توجه به تقارن شهادت سردار دل‌ها با ایام امتحانات دانش‌آموزان تلاش شد تا ضمن احترام به شخصیت‌ برجستهٔ سردار سلیمانی، برنامه‌ها با کیفیت اما با رعایت وضعیت کرونا و امتحانات برگزار شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا