کرمان

برگزاری همایش ملی پژوهشی مکتب شهید سلیمانی در شهرستان بافت

علیرضا مرادی رئیس همایش ملی تربیت سیاسی، راهکارها و چالش‌های الگوی ایرانی – اسلامی مکتب شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به اینکه سردار سلیمانی متعلق به امت اسلام است، اظهار کرد اولین همایش ملی تربیت سیاسی، راهکارها و چالش‌های الگوی ایرانی – اسلامی مکتب شهید سلیمانی برنامه‌ریزی‌شده است.

وی عنوان کرد: این همایش در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه در سالن همایش‌های الزهراء شهر بافت برگزار  می‌شود و این همایش جزو ضرورت‌های جامعه و مدیران کشور است.

مرادی بیان کرد: تربیت سیاسی و فرهنگی که انسانی در تراز شهید سلیمانی به جامعه نشان داد باید پژوهش شود و مکتب ایرانی اسلامی شهید سلیمانی در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله در آینده همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی را برگزار خواهیم داشت و برای همایش ۵ محور طراحی شده است.

 مرادی عنوان کرد: همایش نام برده در معتبرترین پایگاه اسلامی علوم جهان اسلام ISC نمایش شده است و آثار منتخب پژوهشی این همایش در دسترس محققین قرار می‌گیرد و در clvilca (سیویلیکا) همایش ثبت‌شده است و از محتوایی این همایش استفاده خواهد شد و سایت همایش به آدرس www.hamayeshbaft.ir است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک‌صد مقاله علمی واصل‌شده است که در نوع خودش کم‌نظیر است.

مرادی عنوان کرد: این همایش با مشارکت اندیشمندان فراوانی از سراسر کشور برگزار می‌شود و هم‌زمان با برگزاری آن که با با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، در فضای مجازی در بستر اسکای روم و شاد آموزش و پروش به‌صورت زنده در دسترس خواهد بود و خروجی همایش ملی تربیت سیاسی، راهکارها و چالش‌های الگوی ایرانی – اسلامی مکتب شهید سلیمانی تبدیل به کتاب می‌شود و در دسترس محققان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا