گلستان

برگزاری نمایشگاه «هفته پژوهش» برای نخستین‌بار در کارخانه نوآوری گرگان

به گزارش خبرگزاری recive از گرگان، مهدی غفاری امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و دومین نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه به صورت حضوری و مجازی در کارخانه نوآوری شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیست‌ و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی در قالب ۱۶ غرفه فعالیت می‌کنند.

* نمایشگاه هفته پژوهش برای نخستین‌بار در کارخانه نوآوری گرگان برگزار می‌شود/ ۱۲ کارگاه آموزشی در کارخانه فناوری گرگان برپا می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به اینکه نمایشگاه هفته پژوهش برای نخستین‌بار در کارخانه نوآوری گرگان برگزار می‌شود، ابراز کرد: شهروندان گلستانی می‌توانند از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۶ بعدازظهر روز یکشنبه ۱۴ آذرماه جاری از این نمایشگاه دیدن کنند.

غفاری از برپایی ۱۲ کارگاه آموزشی و سه پنل تخصصی در نمایشگاه هفته پژوهش در گلستان خبر داد و اظهار کرد: شهروندان گلستانی برای بازدید مجازی از نمایشگاه هفته پژوهش در گلستان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

دبیر اجرایی بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان از تخصیص فضاهایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده و مسابقات نقاشی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در نمایشگاه هفته پژوهش سعی کردیم فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم کنیم.

* بازدیدکنندگان نمایشگاه هفته پژوهش می‌توانند از پنل‌های مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند

غفاری گفت: ساعات پاسخگویی آنلاین به بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ ظهر پیش‌بینی شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبیه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگزاری شده بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی و ارتباط با شخص غرفه‌دار از طریق گفت‌وگوی برخط با مسوول غرفه در ارتباط باشند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه بازدیدکنندگان نمایشگاه هفته پژوهش می‌توانند از پنل‌های مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند از پنل‌های مشاوره تخصصی با محوریت ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره حقوقی، مشاوره‌ عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا