سمنان

برگزاری دوره توانمند سازی اساتید هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سمنان

برگزاری دوره توانمند سازی اساتید هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت : با توجه به اهمیت و جایگاه اعضاء هیأت علمی در تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همچنین تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه، دوره توانمندسازی اساتید هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به میزبانی این مجموعه دانشگاهی آغاز شد.
رضا نقدی توانمندسازی اساتید را از برنامه‌های مهم و در حال اجرای دانشگاه فنی و حرفه ای دانست و گفت: توانمندسازی اساتید هیأت علمی با هدف توسعه و ارتقای توان علمی-تاثیرگذاری اساتید در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی برگزار می گردد.
نقدی با تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت، افزود : شرکت کنندگان در این دوره با حضور در کارخانه های پاریزان صنعت و سازان به بازدید از قسمت های مختلف این مجموعه های صنعتی می پردازند.
وی در ادامه به نقش دانشگاه فنی و حرفه ای در توسعه آموزشهای مهارتی و اشتغالزایی اشاره کرد و گفت : استفاده از ظرفیت ها و توانایی های اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای برای رفع نیازهای صنعت، پژوهش و جامعه ضروری است.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت : طراحی ابزار(جیگ وفیکسچر) فرآیند طرح، محاسبه و ایجاد روش ها و فنونی است که برای افزایش بازدهی و بهره وری تولید ضروری هستند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا