آذربایجان شرقی

برگزاری المپیاد ورزشی ارتباطات به میزبانی تبریز

برگزاری المپیاد ورزشی ارتباطات به میزبانی تبریز

به گزارش recive از تبریز، محمد فرزاد با بیان اینکه به هدف برگزاری یک المپیاد ورزشی که تشویق افراد به ورزش کردن است افزود: ورزش و برگزاری مسابقات به عنوان یکی از مهمترین اصول تامین شادابی و سلامت جامعه است که باید در تمامی سطوح مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد تا از این طریق به سلامتی و رشد شادابی جامعه و به تبع آن کارکنان ادارات کمک شود.
وی به هماهنگی های انجام شده توسط این اداره کل برای اجرای هر چه بهتر این المپیاد ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: جلسات کارشناسی مستمر برای بحث هماهنگی که جزو مهم ترین بخش یک المپیاد می باشد توسط همکاران این اداره کل انجام شده است.
فرزاد اهمیت برگزاری المپیاد ورزشی بزرگ برای استان و شهر تبریز را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با همدلی و حس همکاری متقابل خوبی که بین ادارات تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه این وزارت در استان وجود دارد.
وی اظهار کرد: در این المپیاد 700 ورزشکار همراه با کادر فنی و اجرایی از جامعه ورزشی ارتباطات سراسر کشور حضور دارند که در دوره نخست مسابقات 160 نفر از بانوان ورزشکار در رشته های شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، تیراندازی، بدمینتون از تاریخ 19 الی 22 اردیهشت ماه مسابقات خود را خواهند داشت.
وی افزود: پس از آن از 24 الی 30 اردیبهشت ماه 325 نفر از آقایان ورزشکار در رشته های شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، تیراندازی، بدمینتون، فوتسال و والیبال مسابقات خودشان را انجام داده و در ادامه المپیاد ارتباطات را با رقابت های مدیران از 9 الی 13 خرداد ماه در رشته های شنا، فوتسال، بدمینتون، تیراندازی به پایان خواهیم برد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا