سمنان

برگزارش شورای فرهنگی بهزیستی استان سمنان

برگزارش شورای فرهنگی بهزیستی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،دکتر منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن خیرمقدم و تقدیر از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای فرهنگی بهزیستی استان ، فعالیت های فرهنگی را اموری با اهمیت و نتیجه این برنامه ها را در بلند مدت بیان داشتند و افزودند : با برنامه ریزی و تدوین برنامه های جامع و کامل در امروز ما شاهد به بار نشستن این فعالیت ها در آینده خواهیم بود ، پس لازم از بیش از هر زمانی در شرایط فعلی کار فرهنگی به همراه اجرا داشته باشیم .

وی شراط اصلی تشکیل هیات های مذهبی در مراکز و جامعه هدف را خود جوش بودن و رضایت فردی بیان و هدف از این برنامه را ساری و جاری کردن فرهنگ هیاتی عنوان و تصریح کردند : بمنظور پایداری این هیات ها لازم است از ظرفیت خود جامعه هدف در تشکیل و اداره آن استفاده شود تا بتوان نتیجه مطلوب از این امر حاصل شود .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : مراکز و جامعه هدف با حضور و نقش آفرینی در هیات های مذهبی آشنایی کامل دارند و چه بسا برخی از مراکز تحت نظارت در ابتدا یک هیات مذهبی بوده و بعدها دارای چارت اداری و تشکیل به مرکز شده اند .

وی رعایت رده سنی و حفظ شان و جایگاه مددجویان را دو اصل مهم در تاسیس هیات های مذهبی برشمرده و خواستار تشکیل هیات ها در قالب و بدنه دیگر هیات ها شدند و ادامه ادند : ما موافق هیات خاص ، مشخص و با اسم جامعه هدف نیستیم ، این امر باید در کنار دیگر هیات ها و به بدون علامت یا مشخصه خاصی باشد تا بتوان کرامت انسانی جامعه هدف را حفظ کرد .

منطقی در پایان سخنان خود خواستار ارتباط بیش از پیش مسئول فرهنگی اداره کل با سازمان بهزیستی کشور بمنظور انعکاس سوالات ، پیشنهادات و مصوبات جلسه شدن تا بتوان به نحوه مطلوب این دستورالعمل در استان اجرایی کرد .

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا