اصفهان

برف و باران تا سه روز آینده مهمان آسمان اصفهان خواهد بود

آسیه آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج متناوب از روی استان طی سه روز آینده می‌باشد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان آسمان به‌صورت قسمتی تا نیمه ابری و مه‌‌ صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش پراکنده و در غرب و جنوب استان بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا دوشنبه بارش در مناطق جنوبی گاهی به‌ صورت رگبار و رعد و برق و همراه با وزش باد شدید خواهد بود، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

آقایی بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۵ و کمینه فردا ۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با ۳ و خور و بیابانک با ۱۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان خاطرنشان کرد: فریدون‌شهر ۶.۲ میلی‌متر باران و یک سانتی‌متر برف، بوئین میاندشت ۲.۸، داران ۱.۹، چادگان ۱.۲، گلپایگان ۱.۱، خوانسار یک و مبارکه، نجف‌آباد، زرین‌شهر، سمیرم و شهر اصفهان زیر یک میلی‌متر بارش گزارش شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا