اخبار استانها

برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است

برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است

به گزارش خبرگزاری recive ازقزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست یکصد و بیست و چهارم شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهارکرد: پس از تصویب اولویت‌های پنجگانه کمیته‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی استان در صحن علنی شورا و تعیین مسائل آنها، روسای کمیته‌ها، با دغدغه و حساسیت و بر اساس آیین نامه ابلاغی، جلسات مرتبط با کمیته های خود را، تشکیل داده و اقدامات ملی و استانی مربوطه و همچنین فعالیت‌های متضمن آن اقدامات ملی را احصاء کردند.

وی افزود: برنامه های اعلامی کمیته ها،‌ برای تدوین نهایی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، به دبیرخانه شورا ارسال شد.

دبیر کمیته فرهنگ، ‌هنر و رسانه با اشاره به فرصت ۱۵روزه ای که طبق آیین نامه برای استان وجود دارد،‌ تاکید کرد: می‌بایست کمیته ها،‌ اشکالات جزئی و احتمالی برنامه های اعلامی خود را برطرف کنند، تا نسبت به ارسال برش تهیه شده به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: به حمدلله این فرایند تا حدود زیادی انجام شده و مابقی آن هم طی روزهای آتی بر اساس زمان تعیین و ابلاغ شده طی خواهد شد.

براتی اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این بوده که از همه ظرفیت‌ها و توانمندی های بالقوه اعضای شورا و کمیته‌های پنجگانه در تدوین برش استانی برای یک افق پنج ساله، استفاده شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین تصریح کرد: به اذعان کارشناسان و نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، برش تهیه شده در استان قزوین، یکی از برش‌های بسیار مستغنی و با کیفیت در سطح استان‌های دیگر است و این حسن از ممیزات شورای فرهنگ عمومی استان قزوین است که جای شکرگزاری به درگاه الهی را دارد و موید بلندنظری و خوشفکری اعضای فرهیخته شورای فرهنگ عمومی استان و کمیته‌های ذیل آن می‌باشد.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا