اخبار ورزشی

بررسی عملکرد آزمون| غوغای مهاجم تیم ملی در روسیه/فرصت هت تریک پرپر شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زنیت شب گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه با نتیجه پرگل 7 بر یک بر یک اسپارتاک مسکو را درهم کوبد و صدرنشینی را حفظ کند.

برای این تیم در این رقابت سردار آزمون (دقایق 20 و 36)، کلودینهو (28)، موستووی (45 و 56)، ژیوبا (پنالتی- 80) و یروخین (88) گلزنی کردند. این بازی در ورزشگاه کرستوسکی برگزار شد.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی خوش درخشید و در نهایت در پایان بازی جایزه بهترین بازیکن میدان را کسب کرد.

با نگاه به آمار آزمون متوجه می شوید سردار در این بازی 90 دقیقه بازی کرد. مهاجم تیم ملی 2 گل برای زنیت در این بازی زد ولی پاس گلی نداد. البته حرکات انفجاری ستاره ایرانی در محوطه جریمه اسپارتاک باعث شد تا بازیکنان دیگر زنیت موقعیت گلزنی بیشتری داشته باشند.

آزمون در این بازی 3 شوت به چارچوب دروازه اسپارتاک داشت که دو شوت این بازیکن به گل تبدیل شد و یک شوت به گل ننشست. این آمار نشان دهنده دقت بالای مهاجم ایرانی در محوطه جریمه رقیب و فرصت طلبی اش است.

مهاجم تیم ملی کشورمان با وجود اینکه غالبا در خط حمله حضور داشت دقت پاس بالایی داشته و در طی بازی 76 درصد پاس هایش به مقصد رسیده است. آزمون با وجود نفوذهای متوالی به قلب خط دفاع رقیب ولی تنها یک بار در تله آفساید قرار گرفت.

اما نکته دیگر از آزمون که ذکر نشد ستاره ایرانی در این بازی یک پنالتی برای زنیت گرفت و باعث اخراج بازیکن اسپارتاک شد در نتیجه زنیت گل ششم خود را توسط دزیوبا و با سازندگی آزمون به ثمر رساند.

البته ستاره ایرانی در این بازی چندین موقعیت خوب در اختیار داشت و می توانست هت تریک کند ولی از دست داد. مهمترین موقعیت آزمون برای هت تریک در  دقیقه 90 بازی مهیا شد ولی آزمون توپ را به بالای دروازه زد.

در زیر می توانید خلاصه عملکرد ستاره ایرانی را برای زنیت در دیدار با اسپارتاک را تماشا کنید.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا