فرهنگ و هنر

بررسی تئاتر انقلاب با حضور هوشنگ توکلی، علی منتظری و دیگران

بررسی تئاتر انقلاب با حضور هوشنگ توکلی، علی منتظری و دیگران

به گزارش خبرگزاری recive، همزمان با فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی، وبینار دو روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» طی روزهای شنبه بیستم و یکشنبه بیست‌ویکم فروردین توسط دفتر انتشارات و پژوهش اداره‌کل هنرهای نمایشی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزار خواهد شد. 

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته وبینار «زیبایی‌شناسی تئاتر انقلاب اسلامی» به دبیری فرزاد معافی غفاری، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، علی منتظری، محمدعلی خبری، هوشنگ توکلی و محمود فرهنگ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز شنبه بیستم فروردین برگزار می‌شود. 

«نقش استان‌ها در تئاتر انقلاب اسلامی» عنوان موضوع روز دوم وبینار «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» است که  از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز یکشنبه بیست‌ویکم فروردین برگزارخواهد شد. در این وبینار تخصصی که دبیری آن بر عهده سعید اسدی، مدرس دانشگاه و مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره‌کل هنرهای نمایشی است، علی رضایی از استان هرمزگان، جهانشیریار احمدی از استان بوشهر، رضا میرمعنوی از استان گیلان، احمد سپاسدار از استان فارس و منصور حیدری از استان آذربایجان شرقی از هنرمندان و پژوهشگران حوزه تئاتر استان‌ها، با موضوع «نقش استان‌ها در تئاتر انقلاب اسلامی» به بحث و تبادل نظر می‌پردازند. 

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌های پژوهشی مجازی دو روزه می‌توانند به  آدرس اینترنتی http://panel.soore.ac.ir/join/egc۴۱  مراجعه و یا این برنامه را از طریق تلویزیون تئاتر ایران دنبال کنند. 

اداره‌کل هنرهای نمایشی به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های دیگری را با مشارکت دیگر مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی تدارک دیده است که مشروح آن‌ها طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۵۹۲۵۹

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا