اخبار ورزشی

برد دلچسب در آغاز نیم فصل دوم

برد دلچسب در آغاز نیم فصل دوم

به گزارش خبرگزاری recive؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند، پرسپولیس با ترکیب: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، منوچهر صفروف، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی عبدی و فولاد با ترکیب: علی غلام‌زاده، وحید حیدریه، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک،‌ محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا به میدان آمدند.

برد دلچسب در آغاز نیم فصل دوم

فولادی ها که به دنبال انتقام بازی رفت و نزدیک کردن جایگاهشان در بین 5 تیم اول جدول بودند 15 دقیقه بازی رو طوفانی شروع کردند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند که نتیجه ای نداشت با رسیدن بازی به اواسط نیمه اول بازی کاملاً متعادل پیش رفت و موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد، 10 دقیقه آخر نیمه اول پرسپولیس کاملاً حاکم بازی بود و چندین موقعیت ایجاد کرد و یک ضربه مهدی ترابی به تیر دروازه برخورد کرد. در نهایت بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

برد دلچسب در آغاز نیم فصل دوم

از حواشی بازی حضور وحید هاشمیان، ماریو تات، ملادن زگانیر و علی اصغر قربانعلی‌پور از اعضای کادرفنی تیم ملی برای دیدن بازی بود که برای در امان ماندن از سرمای هوا در جایگاه همیشگی خود ننشستند و چند دقیقه ای برای پیدا کردن جایگاه خود سرگردان بودند.

نیمه دوم پرسپولیس بازی رو بهتر شروع کرد و در دقیقه 46 یک صحنه مشکوک هند پنالتی در محوطه فولاد رخ داد که با اعتراض شدید کادر فنی پرسپولیس همراه بود اما داور خطایی اعلام نکرد.

برد دلچسب در آغاز نیم فصل دوم

سه دقیقه بعد و در دقیقه 49 پرسپولیس با توپ گیری ترابی روی یک ضد حمله توسط مهدی عبدی به گل رسید، بازی پس از گل کاملاً متعادل و کم موقعیت پیش رفت و موقعیت خطرناکی روی دروازه های دو تیم پیش نیامد و در نهایت پرسپولیس در پایان 90 دقیقه با همین نتیحه 1-0 به پیروزی رسید.

پرسپولیس با این برد 35 امتیازی و با یک بازی بیشتر هم امتیاز استقلال صدر نشین شد و فولاد 21 امتیازی ماند و در رده هشتم قرار گرفت.

پرسپولیس و فولاد روز 18 بهمن بار دیگر در سوپرکاپ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • آقای رئیس با یک‌خداحافظی همه را خوشحال کن!

  • تکل دخترهای ایران زیر پای ستاره‌های بالیوودی/عکس

  • خط قرمز اسکوچیچ روی نام کنعانی‌زادگان

    251 254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا