سمنان

برخی مدارس پایگاه انتخاباتی و تاخت و تازهای سیاسی افراد و گروه ها نشود

برخی مدارس پایگاه انتخاباتی و تاخت و تازهای سیاسی افراد و گروه ها نشود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان صحبت های مطرح شده در این نشست به شرح زیر می باشد:

حسین گلهاشم که ریاست شورای اسلامی استان را عهده دار است هدف از این نشست را همکاری، همفکری و همیاری شوراها با مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش عنوان کرد و با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در نظر داشته باشیم که برخی مدارس پایگاه انتخاباتی و تاخت و تازهای سیاسی افراد و گروه ها نشود.

کوروش حصیرباف، نماینده شورای شهرستان مهدیشهر و نماینده شورای استان در شورای عالی استان‌های کشور، با بیان اینکه زمین و امکانات در شهمیرزاد برای تاسیس اردوگاه ملی دانش آموزی در این منطقه گردشگری وجود دارد، خواستار پیگیری تحقق این موضوع شد. وی همچنین باتوجه به کمبود فضای آموزشی و پرورشی از واگذاری یا فروش برخی املاک آموزش و پرورش در شهرستان مهدی شهر انتقاد کرد. احداث مدارس ویژه دانش آموزان اتباع خارجی در منطقه از دیگر خواسته های حصیرباف بود که دلیل آن را علاوه بر حفظ احترام مهاجرین، توجه به اثرات روانی و فرهنگی عنوان کرد.

امیر رکنی، نایب رئیس این شورا و نماینده شهرستان آرادان در شورای استان با اشاره به کمبود فضای اداری آموزش و پرورش در آرادان خواستار تقویت فضاها و تجهیزات اداری، زیرساخت ها و نوسازی مدارس در روستاهای این شهرستان شد.معصومه خراسانی، نماینده شورای استان در شورای عالی استان ها و نماینده شهرستان دامغان در این شورا نیز خواستار انتصاب مدیران آموزش و پرورش در شهرستان ها براساس توانمندی و تخصص شد.

کمبود معلم و دوره های آموزشی در ایوانکی وجود دارد

قناعت، نماینده شورای شهرستان گرمسار نیز با بیان اینکه شهر ایوانکی با کمبود معلم مواجه است و دانش آموزان ایوانکی و اطراف گاهی مجبور هستند برای شرکت در کلاس به شهرهای دیگر بروند،خواستار توجه بیشتر در این زمینه بود.

شرفیه، نماینده شهرستان سرخه هم سئوال کرد: در زمینه فضای مجازی و جلوگیری از انحرافات آن در مدارس چه برنامه هایی دارید؟

قنبریان، نماینده شهرستان شاهرود در شورای استان خواستار ارائه آمار نیروی انسانی، سرانه فضای آموزشی و ورزشی و آماری از مدارس تخریبی در استان به تفکیک شهرستان ها شد.

حجت الاسلام نوروزی، نماینده شهرستان میامی در شورای استان نیز با اشاره به فاصله زیادی که شهر کالپوش از مرکز شهرستان میامی دارد خواستار ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در منطقه کالپوش بود.

دکتر خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش نیز پس از شنیدن سخنان نمایندگان شوراهای اسلامی، تصریح کرد:حضور میدانی جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش را در دستور و روش کار خود قرار داده ایم تا شرایط و مسائل را دقیق تر و واقعی تر شناسایی و رصد کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از نشست و هم اندیشی با شوراهای اسلامی گفت: از روش های نوین تدریس معلمان استقبال کرده ایم و سعی شده با افرادی را که به این امر توجه داشته اند همفکری شود.این مقام مسؤول همچنین با اشاره به تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز اظهار کرد: شورای استان نیز در این راستا می تواند همکاری های خوبی را با آموزش و پرورش داشته باشد

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا