کهگیلویه و بویراحمد

برخی‌ها در مسئله شهرداران به دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند/ اجازه دهید کار در بستر قانون انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمد زاده در آئین تنفیذ شهردار یاسوج با بیان اینکه مرکز استان از همه لحاظ دیده شود، گفت: در ابتدای کار شورای دوره ششم شهر یاسوج به دلیل مشکلاتی که پیش آمده بود جلسات شورا برگزار نشد اما طی این مدت شهردار مسائل مربوط به شهر را انجام می‌داد و خوشبختانه فرصت کاری را تا مشخص شدن وضعیت شورای شهر یاسوج از دست ندادیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ایجاد تحرک بیشتر در خدمات‌دهی به مردم خواستار تغییر در مبلمان شهری و چهره شهر شد و افزود: ورودی شهر یاسوج از سمت فرودگاه و همچنین ورودی از سمت شیراز_ گچساران_ ممسنی شرایط مناسبی ندارد که در این نقاط سرمایه‌‌گذاری شود.

وی بر زیباسازی شهر یاسوج و دیگر شهرهای استان تاکید کرد و گفت: از اعتبارات استانی و سایر منابع به شهرداری یاسوج کمک شود.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یاسوج به عنوان پیشانی استان در معرض معرفی به کشور و دنیا است، گفت: شورای شهر به شهرداری کمک کند ما هم از شورا و شهردار حمایت خواهیم کرد.

احمدزاده ضمن تبریک به نستهن مقدم گفت: مقدم شهردار خوبی است از او می‌خواهم نسبت به گذشته تلاش بیشتری داشته باشد چرا که هر کار و تلاشی داشته باشیم برای مردم و استان خودمان است.

احمدزاده خطاب به اعضای شورای شهر یاسوج با بیان اینکه شما با نظر مردم انتخاب شدید، گفت: به نظر شما و مردم احترام می‌گذارم و از مقدم حمایت می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طلب ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری از ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ادارات هر چه سریعتر بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند، شهرداری برای کار به این مطالبات نیاز دارد چرا که درآمد شهرداری جوابگوی نیازهای نیست.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعضای شورای شهر از طرف مردم انتخاب شدند تا برای مردم کار کنند اما کار باید مبتنی بر قانون باشد افرادی به عنوان شهردار  انتخاب شدند که فاقد یکسری شرایط بودند.

وی با اشاره به دو ملاک صلاحیت عام و شخصی و صلاحیت فنی در انتخاب شهرداران گفت: باید احراز صلاحیت شهرداران صورت گیرد و این مسیر طی شود، نمی‌شود کار خلاف قانون انجام داد، رد برخی افراد معرفی شده به عنوان رد صلاحیت شخصی آنها نیست.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی‌ها به دنبال بهره‌برداری سیاسی در مسئله شهرداران هستند، گفت: دنبال کار قانونی هستیم اما عده‌ای می‌خواهند  مجموعه مدیریتی را زیر سوال ببرند خروج از قانون برای استان مشکل ایجاد می‌کند‌.

وی بیان کرد: عده‌ای تریبون به دست در این خصوص اظهارنظرهایی دارند که جای تعجب است اگر فرد بدون تخصصی به کار گرفته شود هم خودش گرفتار می‌شود هم بودجه و اعتبارات حیف و میل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی شهرها نیازمند شهردار قوی، توانمند و پای کار هستند، به همه کسانی که منصف و دلسوز استان هستند توصیه می‌کنم اجازه دهند کار در بستر آرامی انجام گیرد.

وی بیان کرد: زمان حرف‌های انتخاباتی نیست الان  می‌خواهیم برای استان کار انجام دهیم اما برخی‌ها دنبال مسائل انتخاباتی و رای جمع کردن هستند از همه می‌خواهم اجازه دهند کار در بستر قانون انجام شود.

در پایان مراسم تنفیذ شهردار یاسوج با اعلام حمایت استاتدار از شهردار  و شورای شهر برگزار شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا