سمنان

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مال‌خران/ طرح‌های انتظامی نیازسنجی مردمی می‌شود

سیدعلی میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با تأکید بر اینکه خدشه به امنیت مردم خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: از همین رو تأمین امنیت در اماکن عمومی که مردم در آن حضور بیشتری دارند را به‌طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تأکید کرد: خدمت به مردم و ارتقای امنیت و آرامش عمومی مهم‌ترین هدف از اجرای طرح‌های انتظامی است.

وی تأکید کرد: در قالب طرح‌های گوناگونی ازجمله ارتقای امنیت اجتماعی پارک‌ها، بوستان‌ها، بازارها و… در چتر عملیاتی و امنیتی پلیس قرار خواهند گرفت.

میراحمدی تصریح کرد: پلیس به‌طور مستمر با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خود و تجمیع توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس‌های تخصصی در شهرها و حتی روستاها، کشف علمی جرائم با اولویت سرقت را با جدیت تعقیب می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: برخورد قاطع و بدون اغماض با سارقان و مال‌خران، جمع‌آوری اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم و انضباط عمومی و شناسایی و برچیدن پاتوق معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر ازجمله اقداماتی است که نیروی انتظامی به‌طور ویژه بر آن متمرکز شد.

وی مهم‌ترین هدف این اقدامات را خدمت به مردم و ارتقای سطح امنیت و آرامش عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: طرح‌های انتظامی قبل از اجرا، نیازسنجی مردمی می‌شود و پلیس با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان و تجزیه و تحلیل داده‌ها و یافته‌ها، در مسیر امنیت پایدار گام برمی‌دارد.

میراحمدی به عموم مردم اطمینان خاطر داد که اخبار و گزارش‌های مردمی که به سامانه‌های ارتباطی ناجا به‌خصوص مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام می‌شود با دقت خاص و پیگیری‌های ویژه مورد بازخوانی کارشناسان انتظامی قرار می‌گیرد و فعالیت‌ها و برنامه‌های پلیس در تأمین و برقراری نظم و امنیت بر همین اساس طراحی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا