سمنان

برترین های جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود معرفی شدند

برترین های جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، این جشنواره با شرکت گروههای تئاتر شهرستان های استان سمنان و حضور مسئولین استانی و شهرستانی بصورت غیرمتمرکز در بخشهای صحنه ای و خیابانی در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود برگزار شد.

بر اساس رای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان در بخش صحنه ای نمایش “نقطه صفر مرزی” به کارگردانی محمدرضا عبادیانی اول شد و نمایش “قصیده زنجیر” به کارگردانی مهدی بانی از شهرستان شاهرود در رتبه دوم قرار گرفت.

داور سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان اظهار داشت: در بخش خیابانی نمایش “اسفندیار هم آری” به کارگردانی حسام خلیل نژاد از شهرستان دامغان به مرحله کشوری جشنواره تئاتر بسیج راه یافت.

جواد رفعیان با معرفی بازیگران برگزیده مرد و زن سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان گفت: در این بخش رضا قاسم پور عطایی به عنوان بازیگر اول مرد و زهرا لطفی به عنوان بازیگر زن برگزیده از نمایش “نقطه صفر مرزی” انتخاب شدند.

داور سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان گفت: باتوجه به فضای کنونی جامعه لزوم ایجاد نشاط، امید بخشی و بصیرت از مهمترین رسالت های هنرمندان است، توجه به آثار امیدآفرین و شادی آور در راس انتخاب اثرها بوده است.

وی با تاکید بر آموزش صحیح و اصولی تئاتر به علاقمندان و بازیگران جدیدالورود به عرصه نمایش افزود: جشنواره ها باعث افزایش دانش و بهره مندی هنرمندان از این مراسمات می شود.

علیرضا فلاح، مصطفی باقرآبادی و جواد رفیعیان داوری آثار در این جشنواره را بر عهده داشتند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا