اجتماعی

با پلیس ویژه؛ از تأمین امنیت و برخورد با قانون ‌‌شکنان تا برگزاری مسابقات ورزشی+ عکس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس هفته نیروی انتظامی از هفدهم  مهر ماه با شعار «پلیس هوشمند؛ امنیت پایدار» آغاز شده و تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد.

در همین راستا و به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اولین همایش اتومبیل و موتورهای ورزشی به همت فرماندهی یگان ویژه غرب استان تهران برگزار شد و موتورهای سنگین و کراس خودروهای اسپرت کلاسیک و آفرود در این مسابقه به رقابت پرداختند.

سرهنگ مهدی قاسمی فرمانده یگان ویژه غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با بیان اینکه امروز از دید همگان رویکرد یگان ویژه، جهادی، اجتماعی و جامعه محور است اظهار داشت: این مجموعه مجاهد، با تمام توان مأموریت‌های خود را که پشتوانه عظیم مردمی در پی دارد با موفقیت پشت سر می گذارد و با اقتدار در رکاب ولایت جانفشانی می‌کند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه تامین نظم و امنیت و برخورد قاطعانه با اخلالگران در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است تصریح کرد: در حالی که دنیای امروز دنیای پیشرفت و توسعه همراه با پیچیدگی خاص خود است می طلبد که پلیس مردم مدار و دینی برای برخورد با مجرمان با امکانات بروز و ابزار کارآمد پا به میدان بگذارد.

وی ادامه داد: پلیس ویژه امروز نیرویی مهربان، با تدبیر و مقتدر است که در جای جای کشور برای حفظ نظم و امنیت تلاش می‌کنند و مجاهدانه نمی‌گذارد افراد قانون شکن و شرور، امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

سرهنگ قاسمی اعلام کرد: اولین و مهمترین مؤلفه‌ اقتدار جامعه و پلیس ویژه مقتدر، دین‌مداری و ایمان به خداست چراکه آنچه به انسان قدرت می‌بخشد، ذات مقدس خداوندی است.

 فرمانده یگان ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه بخش عظیم امنیت مربوط به هوشیاری و توانمندی پلیس ویژه است که با جان و دل به مردم خدمت رسانی کرده و حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی را از اولویت‌های کاری و مأموریتی می دانند به برگزاری هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند – امنیت پایدار پرداخت و گفت: این هفته فرصت مغتنمی است که پلیس ویژه بتواند به تمامی برنامه های توسعه ای خود دست پیدا کند.

 وی به برگزاری همایش اتومبیل و موتورهای ورزشی اشاره و بیان داشت: این همایش بهانه ای بود برای نشان دادن چهره مهربان و رئوف پلیس در اذهان مردم است.

فرمانده یگان ویژه غرب استان تهران روحیه انقلابی را یکی از عوامل اقتدار در پلیس ویژه دانست و گفت: پلیس ویژه با اعتقاد به خدا و برای خدمت به مردم، آمادگی خطر پذیری دارد و خود را در همه صحنه ها سپر قرار می‌دهد تا به مردم لطمه‌ای وارد نشود و امنیت مردم در خطر قرار نگیرد.

گفتنی است فرمانده یگان ویژه غرب استان تهران به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اولین همایش اتومبیل و موتورهای ورزشی را برگزار کرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا