اخبار ورزشی

با همه تبعیض‌ها بازهم پرسپولیس قهرمان می‌شود

با همه تبعیض‌ها بازهم پرسپولیس قهرمان می‌شود

شیث رضایی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل نساجی و پیروزی در این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی بود و پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی توانست برتری خودش را به حریف دیکته کند. تیم بازی را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی کار حریف را تمام کرد و این سه امتیاز خیلی مهم بود که کسب شد. نساجی تیم قدرتمندی است و شکست دادن این تیم کار راحتی نیست و این را در بازی‌های قبل هم نشان داده است. 
وی در مورد اینکه خط دفاع پرسپولیس در این بازی متزلزل نشان داد گفت: بله ساختار دفاعی شکننده بود و موقعیت به حریف زیاد دادیم ولی این فقط مربوط به نفرات خط دفاع نیست و اگر دفاع یک تیم مشکل دارد کل تیم در فاز دفاعی ضعیف عمل کردند نه فقط آن ۳-۴ نفر عقب زمین. به هر حال تیم بدون عیب و ایراد نیست ولی وقتی برنده شده نمی‌شود ایرادی گرفت و مهم سه امتیاز است که کسب شد و در مجموع پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت. 
پیشکسوت پرسپولیس در مورد تغییر وضعیت دو تیم پایتخت پس از تغییر وزیر ورزش توضیح داد: قهرمانی‌های پرسپولیس در پنج سال گذشته را به وزارت ربط می‌دادند ولی حالا شرایط را می‌بینند و چیزی نمی‌گویند. این موضوع واضح است که نگاه یکسان به دو تیم وجود ندارد و این را در تفاوت حال و روز دو باشگاه می‌بینید ولی با همین شرایط هم پرسپولیس به خاطر شخصیت قهرمانی که پیدا کرده می‌تواند قهرمان شود و به نظرم پایان فصل قهرمان خواهد شد.

رضایی در مورد بازگشت رامین رضاییان گفت: رامین بازیکن خوب و با کیفیتی است و می‌تواند به تیم وجهه و شخصیت مضاعفی بدهد و از بازگشتش به پرسپولیس خوشحالم و بیشتر از این خوشحالم که من باعث بازگشتش شدم. یک کامنت در اینستاگرام برای او گذاشتم و از او خواستم به پرسپولیس برگردد و او هم گفت چشم (خنده) گذشته از شوخی من در این سال‌ها با رامین در ارتباط بودم و عقیده دارم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. 

وی در مورد وضعیت تیم ملی هم خاطرنشان کرد: خدارا شکر تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و حالا دو بازی باقی مانده تشریفاتی است و به نظرم وقتش رسیده به بازیکنانی که کمتر بازی رسیده در این دو بازی میدان داده شود تا تجربه ملی پیدا کنند. 
رضایی در مورد حواشی پیش آمده برای کنعانی زادگان هم توضیح داد: به هر حال او باید مراقب رفتارش باشد و بداند یک بازیکن ملی است و زیر ذره‌بین است و نباید حرکتی انجام دهد که شأن خودش و لباس تیم ملی را پایین بیاورد. امیدوارم از این ماجرا درس گرفته باشد و از این به بعد به دور از این حواشی تمرکزش روی فوتبالش باشد. 
بیشتر بخوانید:

دو مدافع استقلال سرباز شدند!/عکس

طغیان شدید رونالدو علیه رانگنیک؛ در حد یونایتد نیستی!

آخرین خبر از جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا