خوزستان

با هرگونه اخلال در امور اقتصادی خوزستان برخورد می شود

با هرگونه اخلال در امور اقتصادی خوزستان برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری recive از خوزستان دبیر کمیته ستاد پیگیری و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان خوزستان، گفت: با هرگونه اخلال در امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان برخورد می شود.
صادق جعفری چگنی در اولین جلسه این کارگروه در سال جاری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری و روسای قوه قضائیه تاکید بسیاری بر بهبود اموراقتصادی کشور دارند و ما نیز وظیفه داریم در حوزه وظایف خود به این مسئله توجه بیشتری داشته باشیم.
وی ادامه داد: مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی از اولویت های این ستاد است و رسیدگی به دعاوی اقتصادی باید به گونه‌ای انجام شود که در پایان شاهد حمایت از سرمایه‌گذاران، کارگران و کارآفرینان و ایجاد زمینه امن برای سرمایه‌گذاری در استان باشیم.
جعفری چگنی گفت: فقر و بیکاری از عمده دلایل آسیب‌ها و جرائم اجتماعی است و حمایت از سرمایه‌گذاری قطعا به بهبود اشتغال و کاهش آسیب‌ها کمک می‌کند که این امر مستلزم همکاری همه دستگاه ها و نظارت قضایی است.
دادستان عمومی و انقلاب اهواز با تقدیر از زحمات اعضای این ستاد در سال گذشته و ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد، بیان داشت: حل شرکت‌های اقتصادی باید به‌صورت ویژه پیگیری شود و نباید مشکلات یک شرکت به تعطیلی آن و بیکاری کارگران بینجامد.
در ادامه این جلسه به سه پرونده اقتصادی در این شورا رسیدگی شد ومصوباتی به تصویب اعضای شورا رسید.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا