سمنان

با تلاش خبرگزاری ها، سهم بیشتری از فضای اطلاع رسانی و خبری کشور به استان سمنان اختصاص یابد

با تلاش خبرگزاری ها، سهم بیشتری از فضای اطلاع رسانی و خبری کشور به استان سمنان اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، فرشید فلاح در نشست با مسوولان خبرگزاری های مستقر در استان سمنان با اشاره به مصوبه شورای اطلاع رسانی برای شناسایی مسایل و مشکلات و نیازهای خبرگزاری های مستقر در این استان گفت: جمع بندی این نشست برای تلاش در رفع مشکلات و تامین نیازهای خبرگزاری ها به شورای اطلاع رسانی استان سمنان ارائه خواهد شد.

وی، با اعلام آمادگی برای بازدید میدانی از دفاتر خبرگزاری های استان سمنان اظهار داشت: در نظر است با رفع نیازها و مشکلات، فعالیت اطلاع رسانی خبرگزاری ها توسعه یافته و خبرهای خوب و امیدوار کننده این استان به خوبی در سطح ملی منتشر و جایگاه سمنان در افکار عمومی کشور ارتقاء یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: شورای اطلاع رسانی در نظر دارد تا با احصای نیازهای خبرگزاری های مستقر در این استان، مشکل جدی در راه فعالیت خبرنگاران و خبرگزاری ها برای اطلاع رسانی بهتر در این استان نباشد.

برخی از مدیران و فعالان خبرگزاری های مختلف مستقر در استان سمنان نیز در این نشست به بیان مسایل و مشکلات و نیازهای خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسوولان به تسهیل در امر اطلاع رسانی شدند.

مسایل معیشتی، کمبود نیروی انسانی، مشکلات تجهیزاتی، لزوم توجه به آموزش خبرنگاران، ارتباط بهتر و بیشتر روابط عمومی دستگاههای اجرایی با خبرنگاران و خبرگزاری ها و … از جمله مسایل مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مرتضی دهرویه سرپرست خبرگزاری recive استان سمنان نیز درباره برخی از مشکلات خبرگزاری و عضویت خبرنگاران این حوزه در خانه مطبوعات مسائلی را بیان کرد

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا