سمنان

با اهداف تعیین شده دانشکده مهارت فاصله داریم

با اهداف تعیین شده دانشکده مهارت فاصله داریم

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، در این نشست که صبح امروز در سالن جلسات واحد سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه تحقق اهداف دانشکده مهارت نیازمند تدوین برنامه اصولی و هدف‌گذاری اساسی است، گفت: با اهداف تعیین شده دانشکده مهارت فاصله زیادی داریم و هرگونه کم‌توجهی در این حوزه نگران ‌کننده است.

مهدی منصوری با اشاره به هدف‌گذاری دانشگاه آزاد سمنان مبنی بر تأسیس دانشکده های مهارت و کارآفرینی، اظهار کرد: تربیت نیروی متعهد و تکنیسین ماهر جزو اولویت های دانشگاه آزاد سمنان است و عوامل دانشگاه نیز نسبت به این مسأله دغدغه‌مند هستند .

وی با اشاره به افتتاح دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد سمنان توسط معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی وکار بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، در مرداد ماه سال گذشته، افزود: دکتر بطحایی در مراسم افتتاحیه با تأکید و قدردانی از ایده آموزش در بستر واقعیت مجازی، این دانشگاه و این تکنولوژی را به عنوان یک تکنولوژی جدید و پیشرو لحاظ و ابراز امیدواری کردند که هر واحد دیگری که در کل دانشگاه آزاد بخواهد از این تکنولوژی استفاده کند باید با محوریت استان سمنان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تأسیس دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی را برای دانشگاه آزاد بسیار ضروری و ایده آل برشمرد و افزود: این کار اقدامی بسیار ارزشمند و پر زحمت است و فاصله ما برای رسیدن به هدف بسیار زیاد است و برای رسیدن به آن نیازمند برنامه ویژه و هدفگذاری بهتر هستیم .

منصوری خاطر نشان کرد: هرگونه کم توجهی در این مسیر، نگران کننده است و باید برای حل شدن خلأهای موجود، برنامه اصولی تدوین شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا