اخبار ورزشی

با استقلال صحبت کرده بودم اما فرهاد شایسته‌تر بود

با استقلال صحبت کرده بودم اما فرهاد شایسته‌تر بود

به گزارش خبرگزاری recive؛ ساکت الهامی در خصوص سابقه همکاری با فرهاد مجیدی اظهار داشت: زمانی که در امیدهای بهمن بودیم، من از پاس آمده بودم و فرهاد مجیدی از کشاورز، تیم خیلی خوبی داشتیم. جانملکی، امیرعباس غفوری‌ اصل و علی لطیفی هم بودند. ۸-۷ کاپیتان امیدهای کشور را داشتیم. از همان جا مشخص بود که فرهاد بازیکن خیلی باهوشی است و روزی مربی خوبی می شود.
وی افزود:‌ نسبت به هم شناخت داشتیم. در دوره‌ای هم من به عنوان مربی و مجیدی به عنوان بازیکن در سال ۸۶ با ناصرحجازی و همچنین فیروز کریمی، سابقه همکاری داشتیم ولی اتفاقات بازی زیاد به این مسائل مربوط نیست و بیشتر به روحیاتمان بر می گردد که خیلی جاها هم به من صدمه زده ولی همین که هستم!
الهامی در مورد سابقه تقابل با گل گهر امیر قلعه‌نویی و امتیاز گیری از این تیم، گفت: امیر قلعه نویی همیشه برای من عزیز و بزرگ است ولی فوتبال همین است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برای اولین بار با سفارش قلعه‌نویی سرمربی نساجی مازندران شد، عنوان کرد: بله، کاملا درست است. قلعه‌نویی به من گفت و ۱۰ روز آنجا بودیم. یک بازی با مس کرمان داشتیم و یک بازی هم با گل گهر. به مس کرمان باختیم ولی با گل گهر مساوی کردیم که وینگو بگوویچ سرمربی این تیم بود. بعد که برگشتیم من استعفا دادم و نرفتم. اتفاقاتی افتاد. کار کردن در تیم‌هایی مثل نساجی یا تراکتور واقعا خیلی سخت است. هواداران پرشوری دارند که جاهایی توقعشان نسبت آنچه دارند بیشتر است.

سرمربی نساجی در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه، تصریح کرد: روزی که به نساجی رفتم ۳۰-۲۰ طرفدار آمده بودند. هفته هفدهم بود. به من گفتند ضمات شما برای ماندن و سقوط نکردن چیست؟ گفتم ضمانتی ندارم. چه ضمانتی؟ می‌خواهی سند خانه‌ام را گرو بگذارم؟ در فوتبال ضمانتی نیست. ضمانت من این است که فصل قبل در تراکتور کار کردم. این طبیعت فوتبال است. قصدم این است که هم برای خودم و هم برای تیم کار کنم. قبل از آن، برای صحبت به باشگاه استقلال رفته بودم اما فرهاد مجیدی سرمربی شد که به نظرم انتخاب شایسته‌ای بود. (در نساجی ) شروع به کار کردیم. سال قبل می‌گفتند از شما خواهش می کنیم تیم نیفتد، الان می‌گویند فقط قهرمانی.

بیشتر بخوانید:

مورینیو باید دستیار اسکوچیچ شود؟!

افشاگری سخنگوی استقلال از درخواست مدیران سابق

اولین تصویر خانواده رونالدو بعد از تولد دخترش/عکس

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا