همدان

باید حق مدیریت‌ها کاهش یابد/ جلوی اقدام غیرکارشناسی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم اظهار کرد: فرصت کم‌کاری و آزمون و خطا و کار غیرکارشناسی نداریم و مردم انتظار تحول دارند.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن جریان انقلابی مردم امیدوار شدند و باید از آزمون‌ها با موفقیت عبور کنیم افرود: همه کارها باید با عدالت پیش رود و مبارزه با فساد هم جزو مطالبات است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان با اشاره به اینکه شهرداری همدان باید از فرصت‌ها استفاده کند و کارها را بر مبنای نظر کارشناسی پیش ببرد تأکید کرد: اجازه نداریم بدون کار کارشناسی در مورد بودجه، در حوزه شهری کاری انجام دهیم .

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم اموال بیت المال را نادیده‌ بگیریم بنابراین کار باید بر محور عدالت انجام شود تأکید کرد: این شهر عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین را دارد، اما آیا داخل شهر گویای این عنوان هست؟

مصوبه انتقال آب از سد تالوار ۱۷ سال معطل ماند

فلاحی با بیان اینکه همه ما موظف هستیم شهر را برای تحقق کامل این عنوان آماده کنیم و باید کار شبانه‌روزی انجام دهیم در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران همدان طی سال‌های مختلف تقدیر کرد.

وی گفت: همه کار کردند اما نظام اسلامی آرمانی دارد که می‌خواهیم بگوییم چه کسی سریع‌تر پیش برده و چه کسی کند کار کرده است، باید اهداف موجود را با تراز حکومت اسلامی ببینیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان اظهار کرد: چشم‌اندازی داریم که باید تلاش کنیم و به آن برسیم، در کنار آن وظیفه‌ای داریم که آن هم انجام کار کارشناسی است.

وی با بیان اینکه باید حتی جلوی کاری که کارشناسی نشده است را گرفت گفت: مصیبت ما این است که وزیری می‌آید و در دولت روحانی می گوید افتخار ما این است سدهایی ساختیم و وزیر دیگری می‌آید و می‌گوید اشتباه کردیم سد ساختیم!.

فلاحی با اشاره به تنش آبی و عدم اجرای انتقال آب از سد تالوار به همدان اظهار کرد: چرا باید ۱۷ سال مصوبه رهبری زمین بماند و همدان با تنش آبی مواجه شود؟

وی با بیان اینکه مسئله عدم ساماندهی حواشی شهر معضلاتی ایجاد کرده است، خطاب به عباس صوفی، شهردار قبلی با بیان اینکه چرا جریان انقلابی را به حاشیه می‌برید تأکید کرد: موضوعات و مطالبه‌گری‌های ما سیاسی نیست.

کنارگذر غربی با چه توجیهی تعطیل شد؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنارگذر غربی با چه توجیهی تعطیل شده است؟ گفت: از وزارت کشور پرسیدم و گفتند توجیهی ندارد.

وی افزود: تردد سه استان از داخل شهر انجام می‌شود ۲۷ کیلومتر از پلیس راه تا صالح آباد، ۱۸ کیلومتر با تقاطع و آسفالت که ۲۰۰ میلیارد باید هزینه انجام شود در صورتی که با ۲۰ میلیارد تومان می‌شد کار را سال‌های قبل انجام داد.

فلاحی با بیان اینکه با ایجاد پل‌های مختلف با تمام هزینه‌ها مشکل سه استان را حل می‌کنیم گفت: اینها مسئله کارشناسی است که در صورت عدم اجرا مسئله ترافیک، ناامنی و به هم ریختن چهره شهر در آن مطرح است.

وی با اشاره به اینکه در مسئله اسکای مال مدعی بودند که ۳۰ هزار شغل ایجاد می‌شود در صورتی که خیلی کمتر است گفت: بنده از مهندس پروژه پرسیدم آیا پروانه دارید که عنوان کردند فقط پیش پروانه دارند، آیا اجرای این پروژه با این وضعیت نیاز به کار کارشناسی ندارد؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: می‌گویند به اندازه ۲ هزار خودرو پارکینگ برای اسکای‌مال ایجاد می‌کنیم تا مشکل ترافیک منطقه حل شود، بنده با تعجب گفم اصلا شما تا به حال همدان آمده‌اید تا وضعیت آن را بیینید که شدنی است یا خیر؟ به فرض تحقق این پیشنهاد، این خودروها را از کجا به پارکینگ هدایت می‌کنید؟ آیا دوباره ترافیک ایجاد نمی‌شود؟.

مهاجرت جوانان همدان برای یافتن شغل معضل شده است

فلاحی با بیان اینکه اگر چهره شهر پیر است به خاطر مهاجرت جوانان برای اشتغال است گفت: با کار غیرکارشناسی بیت المال هدر می‌رود و ما دستگاه نظارتی هستیم و باید نظارت کنیم.

وی با بیان اینکه به خاطر افکار و اندیشه‌های دوران سازندگی بود که امروز با این مشکلات مواجه شده‌ایم تأکید کرد: باید در کشور حق مدیریت‌ها را کاهش دهیم.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیری حق ندارد پاسخ مدیری را ندهد و مدیری هم حق ندارد پاسخگوی مردم نباشد خاطرنشان کرد: باید با همدلی و اتحاد کار را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه هیچ دخالتی در شکل‌گیری شورا نداشتم و تنها کار بنده بعد نظارتی داشت افزود: یکی از مشکلات اساسی منابع پایدار شهری است که باید سیاست‌های تشویقی
قرار داهیم تا مردم عوارض پرداخت کنند و صدور پروانه نیز در مدت زمان کمی انجام شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا