اصفهان

باند سارقان منازل اصفهان و شیراز در دام پلیس افتادند

باند سارقان منازل اصفهان و شیراز در دام پلیس افتادند

به گزارش recive از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در منازلی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند با بررسی دقیق و انجام آزمایش های علمی و تخصصی خود سرانجام دریافتند که عاملان این سرقت ها چهار نفر از مجرمان غیربومیِ در حرکت هستند که روزهای آخر هفته برای انجام سرقت به اصفهان می آیند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بابیان اینکه تمهیدات ویژه ای برای دستگیری این سارقان انجام شد، بیان داشت: با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند پس از انجام سرقت در شهر شیراز عازم اصفهان هستند که کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و با همکاری ماموران ایست و بازرسی شیهد «امامی» شهرستان شهرضا خودروی سارقان را شناسایی و متوقف کردند.

کشف طلاجات مسروقه از خودروی متهمان

سرهنگ تُرکیان با اشاره به کشف مقداری طلاجات مسروقه در بازرسی از خودروی متهمان عنوان داشت: اعضای این باند پس از مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان در نهایت به ۴ فقره سرقت از منازل شهروندان اصفهانی و ۱۵ فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر شیراز اعتراف کردند.

وی ارزش اموال به سرقت رفته از منازل مردم اصفهان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و با بیان که تحقیقات بر روی جرایم این باند کماکان ادامه دارد گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا