فرهنگ و هنر

بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون: سیاست‌مدارها نترسند، ما فقط می‌خواهیم شوخی کنیم

بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون: سیاست‌مدارها نترسند، ما فقط می‌خواهیم شوخی کنیم

محمد نادری بازیگر سریال «خودخواسته» که در برنامه «سریالیست» حاضر شده بود، درباره واکنش بینندگان به بازی او در این مجموعه در حال پخش گفت: «یکسری از افراد اصلا با من تعارف ندارند و همیشه انتقادهای کارهایم را گفته‌اند. خوشبختانه همان‌ها گفتند که بازی در این سریال خوب بوده است. من از قسمت ۹ و ۱۰ به «خودخواسته» پیوستم. خودم هم این نقش را خیلی دوست داشتم چون بسیار متفاوت بود، امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند.»

او ادامه داد: «علیرضا بذرافشان کمدی را خوب می‌شناسد و این اطمینان خاطر را به بازیگر می‌دهد که خودش را به دست کارگردان بسپارد. در آثار او تعامل بین بازیگر و کارگردان به خوبی اتفاق می‌افتد.»

این بازیگر سپس با بیان این‌که برای اولین بار در سریال «شمعدونی» معرفی شده بود، گفت: «آشنایی نداشتن مردم با بازیگر در سریال «شمعدونی» یک امتیاز بود، این امتیاز برای صدیق مهر هم همین‌گونه بود. خانم گلستانه نیز بازیگر کاملا حرفه‌ای است. نقش چنگیز خیلی از من دور بود. هوشنگ «شمعدونی» جایگاه خاصی داشت، شخصیت اردشیر را هم دوست داشتم اما چنگیز را بیش از همه دوست دارم.»

بازیگر سریال‌های «شمعدونی»، «لیسانسه‌ها۲»، «فوق سری» و «دنگ و فنگ روزگار» افزود: «کمدی با شوخی شکل می‌گیرد. در تلویزیون و سینما برای یک‌سری از موضوعات هاله تقدس ایجاد می‌کنند و این اتقاق باعث می‌شود که نویسنده هم عقب بکشد. از طرفی ما یک‌سری چیزها هنگام بازی به صورت بداهه به ذهن‌مان می‌رسید اما کارگردان می‌گفت نمی‌توان شوخی کرد.»ـ

نادری در پایان گفت: «بسیاری از سریال‌های موفق کمدی دنیا با سیاست شوخی می‌کنند اما ما نمی‌توانیم. امیدوارم مدیران کمی دست ما را باز بگذارند، ما فقط شوخی می‌کنیم.»

برنامه «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

۵۷۵۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا