اخبار ورزشی

بازگشت کنعانی زادگان به پرسپولیس منتفی شد؟

بازگشت کنعانی زادگان به پرسپولیس منتفی شد؟

به گزارش خبرگزاری recive؛ امضای قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی با پرسپولیس و دو دو تا چهارتا کردن برای اینکه کدام بازیکن می‌تواند کنار او زوج خط میانی سرخپوشان را تشکیل بدهد.
آنچه دل هواداران را چنگ می‌زند بازگشت دوباره بازیکنی مثل کنعانی زادگان به تیم است. اتفاقی که شاید در این فصل هرگز نیفتد. پازل‌ها طوری کنار هم چیده شده که شاید همه چیز دست خود کنعانی‌زادگان هم نباشد. او یک سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد و به‌دلیل عملکرد خوب این بازیکن شاید عرب‌ها هرگز به جدایی او رضایت ندهند.
با این حال در روزهای گذشته خبرهای زیادی درباره اینکه کنعانی زادگان به پرسپولیس بر می‌گردد منتشر شده است؛ خبرهای ضد و نقیض. به گواه خیلی از کارشناسان یکی از بهترین مدافعان میانی ایران، بازیکنی که با وجود همه حاشیه‌هایی که داشته یک حامی مهم در تیم ملی دارد، دراگان اسکوچیچ. اوضاع محمدحسین یک جورهایی در تیم ملی مشخص است اما ماجرای بازگشت او به پرسپولیس در این فصل تا حدودی بعید.
خبر رسیده که ‌بند سنگینی در قرارداد کنعانی زادگان برای فسخ قرارداد وجود دارد. یک رقم سنگین مالی که از توان پرسپولیس خارج است.
این در حالی است که به نظر می‌رسد در سال منتهی به جام جهانی نیز خود کنعانی زادگان با وجود علاقه شدیدش به پرسپولیس حداقل برای فصل آینده دوست داشته باشد در قطر محل برگزاری جام جهانی بازی کند.
آنچه که ماندن کنعانی زادگان در الاهلی را قوت می‌بخشد جدایی احتمالی زوج خط دفاعی‌اش از این تیم است. مدافع مراکشی که نتوانسته رضایت کادر فنی الاهلی را به دست بیاورد. تمرینات این تیم از ۱۳ روز دیگر آغاز می‌شود و باید دید تیم قطری در آغاز راه چه بازیکن جدیدی را به خدمت می‌گیرد تا در کنار کنعانی زادگان بازی کند. با این حال و در فصل نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است بیفتد و شاید یکدفعه خبر رسید که یک بمب در حال ترکیدن است!
به هر حال پیوستن کنعانی زادگان به پرسپولیس یک فرضیه است و به نظر می‌رسد که یحیی باید اتکایش به زوج نعمتی و پورعلی‌گنجی یا فرجی باشد و اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید آن را به سال بعد موکول کرد. جایی که شاید زوج کنعانی – پورعلی‌گنجی یا حتی شجاع خلیل‌زاده شکل بگیرد! به شرطی که هواداران پرسپولیس مدل رفتن او از تیم را فراموش کرده باشند و همه عکس‌هایی که لوگوی تیم جدیدش را می‌بوسید از تلفن‌های همراه خودشان پاک کنند./ایران ورزشی
بیشتر بخوانید:

ز پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم حتما می‌روم

ببینید | کل‌کل علی دایی و دخترش درباره استقلال و پرسپولیس

اشک برزیلی‌ها بر ویرانه‌های متروپل/عکس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا