مازندران

بازگشت رنگ نارنجی به نقشه مازندران / ۳ شهرستان همچنان در وضعیت آبی

بازگشت رنگ نارنجی به نقشه مازندران / ۳ شهرستان همچنان در وضعیت آبی

به گزارش recive از مازندران، بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، از امروز شنبه اول آبان ماه در مازندران، ۱۸ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی،۳شهرستان استان در وضعیت آبی و یک شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

شهرستان‌های سوادکوه شمالی، گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، آمل، بابل، محمودآباد، نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر، فریدونکنار، عباس آباد و کلاردشت در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستان‌های بابلسر، میاندرود و سیمرغ، هم در وضعیت آبی قرار گرفتند.شهرستان نور هم در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

اگر سطح مراقبت‌ها کاهش یابد و روند بستری افزایشی شود، احتمال قرمزشدن شهرستان‌ها ی استان جدی است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز گفت: با پذیرش ۴۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، شمار بیماران بستری در حوزه این دانشگاه به ۳۰۶ بیمار رسیده است.

وی با اشاره به ترخیص ۶۷ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی مازندران در این مدت افزود: ۶۳ بیمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه جان خود را از دست داد.

مرگ یک کرونایی در بابل

سیدفرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از بستری ۱۸ بیمار جدید مشکوک به دلتا کرونا و ترخیص ۲۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

وی با اشاره به بستری ۸۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل گفت: ۱۲ بیمار بدحال کرونایی با وضع تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

جلالی افزود: یک نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باخت.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا