اخبار ورزشی

بازسازی آکادمی با ۵ میلیارد و ارائه خدمات رایگان به قهرمانان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی در مورد فعالیت های آکادمی ملی المپیک، عنوان کرد: آکادمی ملی المپیک سال ۸۱ توسط رئیس وقت کمیته بین المللی المپیک افتتاح شد. ساختار آکادمی به این صورت است که دو معاونت آموزش و پژوهش و اجرایی و چند دپارتمان تخصصی دارد که فعالیت های تخصصی را انجام می دهند. ما دو مرحله طرح بورسیه امیدها و ستاره ها را هم داشتیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در زمان شیوع کرونا مجبور به برگزاری کمپ های مجازی و مشاوره های آنلاین شدیم.  مهمترین دستاورد مرکز پزشکی آکادمی ملی المپیک تاسیس دپارتمان قلب و ورزش و دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی است. دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی کمک می کند که فدراسیون ها متوجه شوند کدام ورزشکار آنها مستعد آسیب است و پس از آن پیشگیری کنیم. مرکز روانشناسی ما بسیار فعال است و ۴۵۱۱ مورد مشاوره برای ورزشکاران داشتیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با اشاره به فعالیت‌های مختلف آکادمی، خاطرنشان کرد: دپارتمان قلب ما فعالیت های زیادی داشته و ۲ وبینار بین‌المللی برای پیشگیری از آسیب های ورزشی داشتیم. روانشناسی ما هم فعالیت‌های گسترده‌ای داشت و بیش از ۴ هزار مورد جلسات مشاوره‌ای برگزار کردیم.

سرپرست آکادمی ملی المپیک با اشاره به بازسازی آکادمی، گفت: بعد از آتش‌سوزی آکادمی هزینه‌ ۵۰ میلیارد ریالی آن را بازسازی کردیم. سالن همایش‌ها ۱۰۰ درصد بازسازی شد و در دیگر بخش‌های آکادمی هم این بازسازی را داشتیم. در واقع آکادمی را به هتل ۳ ستاره تبدیل کردیم. سالن‌های علمی و تمام امکانات به صورت رایگان در اختیار ورزشکاران و فدراسیون‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا