سمنان

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه در حال ساخت تالار مرکزی سمنان

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه در حال ساخت تالار مرکزی سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، محمدمهدی اسماعیلی در این بازدید با عوامل اجرایی آن گفت و گو کرد و با مشخصات فنی و اجرایی این پروژه فرهنگی هنری آشنا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این پروژه با بیش از 10 هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان یک هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای احداث تالار مرکزی سمنان پیش بینی شده است.

فرشید فلاح گفت: این پروژه در مراحل مختلف ساخته می شود و با تخصیص به موقع اعتبار امیدواریم ظرف سه سال آینده مرحله اول آن به بهره برداری برسد.

وی سال 1401 را سال اول اختصاص این اعتبار بیان کرد و گفت: در این پرووژه سالن ها و فضاهای مختلف فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازدید از این پروژه چگونگی اختصاص اعتبارات تکمیل این پروژه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان در زمینی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با مساحت بنای ۱۰ هزار مترمربع احداث می‌شود و شامل ۶ طبقه است.

این مجتمع فرنگی و هنری در ضلع جنوبی پارک کومش احداث می شود و شامل یک سالن اجتماعات بزرگ با ظرفیت ۸۵۰ نفر، دو پلاتو تمرین تئاتر با ظرفیت ۵۰ نفر، دو سالن سینما ۷۵ نفری و یک سالن سینما ۱۴۰ نفری است.

مرحله اول این طرح، احداث سالن اجتماعات بزرگ به منظور برگزاری کنسرت‌های موسیقی است.

احداث تالار مرکزی سمنان با اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار از بهمن ماه 1399 آغاز شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بازدید خود از پروژه های عمرانی از مصلی سمنان بازدید کرد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا