اصفهان

بارشها در استان اصفهان تا روز دوشنبه ادامه دارد

بارشها در استان اصفهان تا روز دوشنبه ادامه دارد

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار recive اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی سه درجه سانتی‌گراد رسید. طی این مدت چوپانان با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد و میمه با منفی یک درجه سانتی‌گراد سردترین شهر اصفهان بوده است. دمای فعلی شهر اصفهان ۵ درجه سانتی‌گراد است که یک درجه گرمتر شده است.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: سامانه بارشی فعالیت خود را از سمت غرب و جنوب استان آغاز کرده است و سمیرم ۴.۵ میلیمتر و فریدونشهر یک دهم میلیمتر گزارش شده است. این شرایط تا اواخر تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و بارش باران و برف توام با وزش باد شدید به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بارش باران و برف منجر به آبگرفتگی معابر و مسیلها می‌شود و به رانندگان توصیه می‌کنیم موارد پیش‌گیری را رعایت کنند و از داشتن سوخت کافی هم اطمینان حاصل کنند.

رفیعی با تاکید بر عدم جابه جایی عشایر کوچ‌رو تصریح کرد: از فعالیت‌هایی مانند کوه‌نوردی اجتناب شود و تبعا این بارشها خساراتی را به همراه خواهد داشت.

رفیعی با اشاره به بارش باران پراکنده در کلانشهر اصفهان، اظهار کرد: دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۹ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به ۲ درجه سانتی گراد می رسد. چوپانان با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد گرمترین و بوئین میاندشت با منفی ۴ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا