اجتماعی

اگر از ایرلاین‌ها شکایت دارید تا آخر تعطیلات اعلام کنید

اگر از ایرلاین‌ها شکایت دارید تا آخر تعطیلات اعلام کنید

با فرا رسیدن فصل سفر میزان مسافرت و استفاده از خدمات و زیرساخت های گردشگری افزایش می یابد این افزایش کمی ممکن است در کیفیت خدمات تاثیر منفی بگذارد، مسئولان و برنامه ریزان سفر برای جلب رضایت حداکثری مردم و و ثبت شکایات و انتقادات مردمی و مدیریت سفرهای نوروزی، سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ و پایگاه اطلاع رسانی www.۰۹۶۲۹.ir  را راه اندازی کرده اند.

علاوه بر این سامانه مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعزام تیم های نظارتی بر نحوه خدمات دهی به مردم و گردشگران نظارت میدانی دارند در همین چارچوب رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صبح روز شنبه- ۲۸ اسفندماه – از فرودگاه مهرآباد تهران بازدید و ضمن بررسی نحوه خدمات‌رسانی شرکت‌های پروازی به مسافران، با محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور دیدار کرد.

مردم از نحوه فروش بلیت و قیمت‌ها برای نوروز رضایت دارند

شالبافیان در حاشیه این بازدید گفت: سازمان هواپیمایی کشور طی ماه‌های گذشته و از زمان حضور محمد محمدی‌بخش فعالیت‌های خوبی در ارائه خدمات به مسافران داشته است و در این روزها هم شاهدیم که مردم از نحوه فروش بلیت و قیمت‌ها در تعطیلات نوروز رضایت دارند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: اگر مسافری به هر دلیل شکایتی از شرکت‌های پروازی در سفرهای نوروز داشته باشد، می‌تواند تا آخر فروردین شکایت خود را با همکاران ما در واحد رسیدگی به شکایات مطرح کند.

علی‌اصغر شالبافیان با اشاره به اینکه نظارت کامل بر ورود و خروج مسافران نوروزی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد تا مسافران نوروزی در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه دغدغه و شکایتی سفرهای خود را به پایان برسانند.

شالبافیان همچنین از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد مانند بخش گذرنامه، چک بلیت پلیس پرواز، صدور بلیت و… بازدید کرد و با حضور در ترمینال‌های ۱ و ۲ از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده توسط سازمان هواپیمایی کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران پروازهای داخلی نوروز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آمار بالای تلفات جاده‌ای در آستانه نوروز

بلیت هواپیما گران خواهد شد؟

۴۷۲۳۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا